فونیکسریمکسبهتام

وزیر صمت نماینده ویژه خود را معرفی و منصوب کرد

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی علی گلشنی را به عنوان نماینده ویژه وزیر معرفی و منصوب کرد.

وزیر صمت نماینده ویژه خود را معرفی و منصوب کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، طبق اعلام پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقام عالی این وزارتخانه، در حکمی، علی گلشنی را به‌عنوان "نماینده ویژه وزیر صمت" معرفی و منصوب کرد.

    در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است:

    " جناب آقای علی گلشنی، نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌سمت نماینده ویژه وزیر منصوب می‌شوید.

    انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های وزارتخانه و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم."

    گفتنی است علی گلشنی، تحصیل‌کرده کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی (گرایش سازمانی) و دکترای تخصصی رشته کارآفرینی دانشگاه تهران و تولید کننده و کارآفرین نمونه است.

    وی پیش از این، مشاور عالی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، عضو موسس و رئیس شورای مرکزی کمپین حذف ربا و عضو موسس جنبش دانشجویان جهان اسلام را در کارنامه فعالیت خود دارد.

    مشاور رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر اتاق فکر راهبردهای مدیریت گروه مپنا و مشاور مدیرعامل پیشین گروه مپنا، همچنین مشاور چندین نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز  از دیگر سمت‌هایی است که در سوابق کاری نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت دیده می‌شود.

    همچنین در حوزه رسانه، سابقه مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه نگاه‌نو، سردبیر ماهنامه باران، رئیس باشگاه تحلیل‌گران مجمع صنفی نشریات دانشجویی کشور، مشاور مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و… را تجربه کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط