فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت نامی خودرو:

۴ محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد

عصر خودرو- امروز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ شرکت نامی خودرو به‌عنوان پارتنر جدید برند "نیسان" در ایران نشست خبری با اصحاب رسانه داشت. در این نشست سید رضا فاطمی فرد مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های آتی این مجموعه برای عرضه و ارائه خدمات پس از فروش این برند مشهور ژاپنی در بازار ایران ارائه داد.

۴ محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶:۰۰
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد
  • 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت نامی خودرو به‌عنوان نماینده جدید فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات نیسان در ایران به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و در نظر دارد تا 4 محصول از این برند ژاپنی را در فاز اول به بازار ایران عرضه کند. این خودروها که به‌زودی به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد شامل یک سدان، دو کراس اوور و یک شاسی‌بلند خواهد بود.

فاطمی فرد در ابتدا با معرفی مهندس عباسی به‌عنوان مدیر فنی و مهندسی و مهندس قشقایی به‌عنوان مدیر شبکه این شرکت توضیح داد که تیم تشکیل‌شده در نامی خودرو همگی افراد با سابقه در حوزه خودرو هستند و این تیم با بهره‌گیری از تجربیات این نیروها در نظر دارد تا به‌عنوان یک شرکت موفق در حوزه واردات خودرو فعالیت کند.

مدیرعامل شرکت نامی خودرو با اشاره به این موضوع که نمونه‌های اولیه هر 4 مدل از خودروهای در نظر گرفته‌شده به تهران رسیده‌اند و به‌زودی رونمایی خواهند شد گفت: نمونه‌های اولیه برای گذراندن مراحل استاندارد و محیط‌زیست به کشور واردشده و سفارش گذاری پارت اول نیز انجام‌شده است که به‌محض تخصیص داده شدن ارز موردنیاز مراحل نهایی آن انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که بخش اعظمی از شرکت‌های واردکننده به‌صورت Third-Party فعالیت می‌کنند گفت: ایران به دلیل تحریم‌های ظالمانه اقتصادی نمی‌تواند به‌صورت مستقیم با شرکت مادر وارد مذاکره شود و منطقاً بقیه شرکت‌های واردکننده هم همین مسیر را پیش‌گرفته‌اند. شرکت نامی خودرو هم قصد دارد تا چهار محصول از برند نیسان را به‌صورت نمایندگی از کشورهای منطقه به کشور وارد کند.

فاطمی فرد بابیان این موضوع که این شرکت تلاش کرده تا تمامی نمونه‌های وارداتی فول ترین نسخه ممکن و قابل‌دسترس باشند گفت: تنها یکی از این چهار محصول در نسخه فول سقف قیمتی تعیین‌شده برای واردات را رد می‌کند که برای آن خودرو هم مذاکرات با نهادهای مربوطه در جریان است تا بهترین و مجهزترین نسخه آن امکان وارد شدن به کشور را پیدا کند.

مدیرعامل نامی خودرو افزود: برند نیسان در ایران با کمک پارس‌خودرو شروع به فعالیت کرد و تمامی پارتنر هایی که بر روی این محصول فعالیت کردند تمام تلاش خود را برای معرفی و عرضه این برند به نحو احسن انجام داده‌اند. وی افزود: شرکت نامی خودرو در تلاش است تا بتواند تجربه خوب برند نیسان در ایران را ادامه دهد و به این بهتر شدن این تجربه در بازار کمک کند.

فاطمی فرد با اشاره به این موضوع که شعار نیسان "نوآوری هیجان‌انگیز" است گفت: شرکت نامی خودرو به‌عنوان نماینده این برند مشهور در ایران تلاش می‌کند تا همسو باسیاست‌های شرکت مادر در ایران فعالیت کند تا تجربه‌ای خوب را برای مردم و بازار رقم بزند.

وی با اشاره به این موضوع که سیاست فروش در این مجموعه ایفا تعهد به‌موقع است گفت: بااینکه فروش و قیمت‌گذاری محصولات به عهده شرکت‌ها نیست و در ید دولت و نهادهای مربوطه است اما این شرکت تلاش خواهد کرد تا به سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن بتواند در اجرای تعهدات خود به خریداران موفق شود.

مدیرعامل نامی خودرو در ادامه افزود: بااینکه فروش خودرو به‌صورت مستقیم در دست شرکت نیست اما این مجموعه در نظر دارد تا به‌مرور به سراغ همکاری با مجموعه‌های لیزینگی برود و علاوه بر آن با ارائه سرویس‌های متنوعی همچون تحویل در محل، سورپرایز مشتریان و ... به بهتر شدن تجربه خرید نیسان کمک کند.

وی در ادامه با بررسی دغدغه ارائه خدمات پس از فروش این محصولات در بازار گفت: نخستین استراتژی این مجموعه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

وی افزود: تاکنون 10 شهر بزرگ در کشور موردبررسی قرارگرفته و با 7 مرکز نیز تفاهم‌نامه منعقدشده است.

فاطمی فرد افزود: آموزش نیروهای متخصص به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین المان‌ها در شبکه خدمات پس از فروش یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت است و این مجموعه در نظر دارد تا روند ارائه خدمات پس از فروش را به نحوی پیش ببرد که هم مشتریان و هم دیگر شرکت‌ها اذعان کنند که نامی خودرو کارهای جدیدی انجام داده است.

وی با اشاره به این موضوع که در آینده نزدیک شبکه خدمات پس از فروش این مجموعه جز یکی از مزیت‌های اصلی رقابتی خواهد بود گفت: در راستای تسریع فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش، سفارش گذاری قطعات "اصلی" موردنیاز اکنون انجام‌شده و تمامی مراکز خدمات پس از فروش مکلف خواهند بود تا بخش حداقل 80 درصدی قطعات و لوازم موردنیاز را در انبارک های خود داشته باشند تا مشتریان در بتوانند در اسرع وقت خدمت دریافت کنند.

مدیرعامل نامی خودرو با اشاره به این موضوع که برنامه‌ریزی شرکت برای واردات خودرو تا پایان سال حداقل 1500 دستگاه است گفت: با توجه به این تعداد امکان این وجود ندارد که اکنون در تمامی استان‌های کشور نماینده ارائه خدمات راه‌اندازی شود.

وی افزود: تعداد نمایندگی‌ها در هر منطقه بر اساس میزان خودروهای فعال افزایش پیدا خواهد کرد اما تا آن زمان سرویس در محل و عاملیت‌های کوچک‌تر در مناطق مختلف کشور فعال خواهند شد تا مشتریان از بابت ارائه خدمات و تأمین قطعه نگرانی نداشته باشند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط