فونیکسریمکسبهتام

افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و

عصر خودرو- حاشیه سود عملیاتی خودروسازی بی‌ام‌و فراتر از انتظارات بود که با فروش خودروهای تمام الکتریکی حتی با کاهش تقاضا در چین افزایش یافت.

افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، این شرکت آلمانی اعلام کرد که این سازنده آلمانی حاشیه 9.8 درصدی را در سه ماهه سوم برای تجارت خودروهای لوکس خود ثبت کرده است. تحلیلگران بر اساس داده‌های جمع آوری شده بلومبرگ، تخمین زدند که این رقم به 9.63 درصد خواهد رسید.

    نتایج بی‌ام‌و یک نقطه روشن بالقوه برای صنعت خودروی آلمان ارائه می‌کند که فشار نرخ‌های بهره بالاتر، تضعیف تقاضا و تورم مداوم را احساس می‌کند. گروه مرسدس بنز هفته گذشته کاهش حاشیه سود را گزارش کرد، در حالی که فولکس‌واگن اعلام کرد که تلاش صرفه‌جویی در هزینه‌ها را سرعت می‌بخشد.

    بی‌ام‌و در سه ماهه سوم نسبت به سال قبل، فروش خودروهای پریمیوم را با 5.8 درصد افزایش به 621 هزار و 699 دستگاه رساند. این شرکت اعلام کرد که فروش خودروهای تمام الکتریکی به 15.1 درصد افزایش یافته است.

    تقاضا در چین، مهم ترین بازار خودروسازان لوکس آلمان، در حال کاهش است و تولیدکنندگان محلی به طور فزاینده‌ای بر فروش خودروهای برقی تسلط دارند. بی‌ام‌و در حال افزایش سرمایه‌گذاری برای سرعت بخشیدن به عرضه خودروهای برقی خود است. با توجه به اینکه تمام انواع خودروهای برقی آن در حال حاضر سودآور هستند، بی‌ام‌و انتظار دارد با معرفی اخیر خودروهای سری 7 و سری 5 تمام الکتریکی، حاشیه سود خودروهای برقی افزایش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط