فونیکسریمکسبهتام

فروش ولوو افزایش یافت

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرد، فروش خودروهای ولوو در ماه اکتبر نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد کرد و به ۵۹ هزار و ۸۶۱ خودرو رسید زیرا فروش خودروهای تمام الکتریکی افزایش یافت اما مدل‌های هیبریدی کاهش یافت.

فروش ولوو افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، ولوو کارز در بیانیه‌ای اعلام کرد که فروش خودروهای تمام الکتریکی 29 درصد افزایش یافته و 18 درصد از کل خودروهای فروخته شده در ماه را تشکیل می‌دهد اما فروش خودروهای هیبریدی 8 درصد کاهش یافت. در مجموع، تمام مدل‌های شارژی 7 درصد افزایش یافتند و 36 درصد از کل فروش را به خود اختصاص دادند.

    جیم روآن، مدیر عامل این شرکت، هفته گذشته گفت که شاهد تقاضای مناسب برای خودروهای ولوو و افزایش حاشیه سود برای خودروهای برقی باتری‌دار این شرکت در این سه ماهه در مقایسه با سه ماهه سوم بوده است. رقبایی مانند جنرال موتورز، فورد، تسلا و فولکس‌واگن قبلاً هشدار داده بودند که تقاضا برای خودروهای برقی مطابق انتظار، رشد نکرده است.

    بر اساس گزارش رویترز، ولوو کارز اعلام کرد که فروش در بزرگترین بازار اروپا در ماه اکتبر 13 درصد افزایش داشته و فروش در ایالات‌متحده 19 درصد افزایش یافت در حالی که در چین ثابت بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط