فونیکسریمکسبهتام

دست در دست JAECOO به سوی آینده سبز کم‌کربن

عصر خودرو- در ۱۷ اکتبر، گردش اکو JAECOO ۲۰۲۳ با شکوه فراوان در ووهو چین افتتاح شد.

دست در دست JAECOO به سوی آینده سبز کم‌کربن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با مضمون «سفر جدید زندگی جدید—سوار زندگی سبز» و با حمایت قوی دولت شهرداری، بیش از هزار کاربر، شریک و دوست رسانه ای از بیش از 30 کشور و منطقه در سراسر جهان به فراخوان JAECOO برای تقویت یک اکوسیستم تحرک هوشمند سبز توجه کردند. در محیطی مملو از شور و شوق و آگاهی زیست محیطی، آنها ایده آل های زیست محیطی کم کربن را از طریق سواری سبز جشن گرفتند، بنابراین سفر سبز جدیدی را آغاز کردند.

    این سواری در نوار اکسیژن طبیعی، پارک شن شان در شهر ووهو انجام شد. همراه با فرمان پرطنین برای شروع، گروه عظیمی از دوچرخه ها از نزدیکی دولت شهر به راه افتادند. سواران در مسیرهایی که با شعارهای محیطی الهام بخش کم کربن تزئین شده بودند، حرکت می کردند، در حالی که پخش زنده هر لحظه درخشان از سواری سبز را به تصویر می کشید. قابل ذکر است، هزاران نفر در محل شاهد مراسم امضای عمومی بین JAECOO و اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) بودند. JAECOO، با پیوستن به نیروهای "پیام رسان طبیعت جهانی"، قرار است راه حل های طبیعی را در آغوش بگیرد، وارد عصری از مزایای طبیعت شود و به سمت آینده ای سبز حرکت کند.

     

    برند JAECOO همیشه "توسعه سبز" را به عنوان یک جهت استراتژیک حیاتی در نظر گرفته است که "کاهش کربن" را به طور کامل در بر می گیرد. دوچرخه ها، اگرچه کوچک هستند، اما روح دوستی محیط زیست و توسعه پایدار JAECOO را دارند. نقطه اوج این رویداد که "آینده سبز" نامیده می شود، شاهد بود که شرکت کنندگانی که سواری را به پایان رساندند، مدال های یادبود و جوایز نفیس دریافت کردند.

    در موج روند سبز و کم کربن، صنعت خودرو با فرآیندهای تولید چند وجهی و زنجیره‌های صنعتی گسترده، با چالش‌هایی مواجه است. با این حال، برای JAECOO، کاهش کربن و حفاظت از محیط زیست تنها مسئولیت های برند نیستند، بلکه اهداف محوری برای توسعه پایدار هستند. JAECOO به‌عنوان یک برند خودرویی مأموریت‌محور، اقدامات مختلف حفاظت از محیط‌زیست را در سرتاسر جهان سازماندهی و انجام داده است و از سفرهای کم کربن و کسب تمجید از همه جنبه‌های زندگی حمایت می‌کند. در آینده، JAECOO منابع بیشتری را ادغام خواهد کرد و پتانسیل بیشتری را برای مشارکت قابل توجه در تلاش‌های حفاظت از محیط زیست آزاد خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم