فونیکسریمکسبهتام

تحویل ۳۰ روزه خودروهای جتا به مشتریان

موعد تحویل خودروهای جتا اعلام شد

عصر خودرو- موعد تحویل خودروهای جتا VS۷ و VS۵ و همچنین قیمت نهایی آنها برای متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد.

موعد تحویل خودروهای جتا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس اعلام شرکت ماموت خودرو؛ قیمت نهایی جتا VS7 با احتساب کلیه هزینه‌ها از جمله مالیات و شماره گذاری، 2 میلیارد و 535 میلیون تومان و همچین قیمت نهایی VS5 نیز 2 میلیارد و 120 میلیون تومان است که با موعد تحویل 30 روز کاری (پس از تکمیل وجه)، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

    خودروهای جتا VS7 و VS5 حاصل همکاری کمپانی FAW و فولکس واگن هستند که علاوه بر پلت‌فرم MQB و همچنین پیشرانه 1.4 لیتر توربوشارژ (TSI) فولکس واگن، به قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر، در سایر بخش‌های فنی نیز دارای قطعات و اشتراکات متعدد با محصولات گروه فولکس واگن هستند. گیربکس این خودروها از نوع 6 دنده اتوماتیک آیسین (AISIN) است و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومترشمار دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب و همچنین سیستم استارت/استاپ بهره می‌گیرند.

    لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت ماموت خودرو، به زودی دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان مرحله اخیر فروش جتا VS7 و VS5، ارسال خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط