فونیکسریمکسبهتام

خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا

عصر خودرو- مدیر فولکس‌واگن اظهار کرد که فولکس واگن قصد دارد خودروهای برقی کمتر از ۳۵ هزار دلار را در سه تا چهار سال به ایالات‌متحده بیاورد.

خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، این در حالی است که خودروساز چینی نیو اعلام کرد که هنوز در حال بحث درباره ورود سال 2025 به آمریکای شمالی است.

    راینهارد فیشر، معاون ارشد و رئیس استراتژی گروه فولکس‌واگن آمریکا گفت: «ما برنامه‌های خودروهای الکتریکی در بازار ایالات‌متحده را کاهش نمی‌دهیم».

    گانش ایر، مدیر اجرایی نیو گفت: «ژئوپلیتیک، زنجیره تامین جهانی و سایر عوامل موثر بر تصمیم برای فروش خودروهای این شرکت در ایالات‌متحده تغییر کرده است.»

    فیشر در کنفرانس رویترز رویدادهای خودرو ایالات‌متحده آمریکا 2023 گفت که فولکس‌واگن قصد دارد خودروی برقی کمتر از 35 هزار دلار آمریکا را در ایالات‌متحده یا مکزیک تولید کند. گزینه‌ها شامل کارخانه‌های فولکس واگن در چاتانوگا، تنسی و پوئبلا، مکزیک و همچنین یک کارخانه مونتاژ جدید در کارولینای جنوبی است که برای زیرمجموعه فولکس‌واگن Scout برنامه ریزی شده است.

    طبق گزارش رویترز، فیشر گفت که فولکس‌واگن همچنین به دنبال بومی‌سازی مونتاژ بسته‌های باتری برای خودروهای برقی کمتر از 35 هزار دلار است. این خودروساز آلمانی قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد سلول‌های باتری در کانادا را برای خودروهای الکتریکی فعلی و آینده خود در آمریکای شمالی بسازد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط