فونیکسریمکسبهتام

نماینده ویژه وزیر صمت اعلام کرد؛

قطعه‌سازی مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی است

عصر خودرو- نماینده ویژه وزیر صمت اعلام کرد که قطعه‌سازی مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.

قطعه‌سازی مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت صمت، «علی گلشنی» نماینده ویژه وزیر صمت در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته، نمایشگاه‌ها را تجلی‌گاه تولیدات ملی دانست و اظهار کرد: به نظرم با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته و همچنین برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور ازآن حمایت ویژه می‌شود، در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.

    وی در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه قطعات خودرو مشهد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های قطعات خودرو ایران است.

    نماینده ویژه وزیر صمت قطعه‌سازی را مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی عنوان کرد و افزود: قطعه‌سازهای خیلی خوب در این نمایشگاه با نوآوری‌های جدید حضور پیدا کردند و وقتی این اندازه از خودباوری و نوآوری وجود دارد، باعث امیدواری است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.

    گلشنی در خصوص دلایل نداشتن خودرو ملی با کیفیت گفت: دلایلی که باعث کیفیت خودرو می‌شود، بسیار واضح است. به نظرم با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته و برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور از آن حمایت ویژه می‌شود، در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط