فونیکسریمکسبهتام

تعریف آفرود کلاسیک با قابلیت‌های رانندگی هوشمند توسط JAECOO

عصر خودرو- در کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر، که در اواسط اکتبر با موفقیت به پایان رسید، JAECOO بر افزایش ارزش کاربر، شکستن مرزهای سناریوهای خارج از جاده شهری و غنی سازی مداوم اکوسیستم آفرود تمرکز کرد.

تعریف آفرود کلاسیک با قابلیت‌های رانندگی هوشمند توسط JAECOO
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودروهای اصلاح شده رسمی که توسط JAECOO در طول این رویداد رونمایی شد، فرهنگ آفرود و روح نوآورانه را در هم آمیخت و تصوری از تطبیق پذیری و بی حد و حصر را در بین کاربران به جا گذاشت.

    عبور از مرزها، پرورش اکوسیستم متنوع خارج از جاده
    جوانان امروزی پیوسته در تلاش هستند تا از محدودیت های زندگی روزمره عبور کنند و به دنبال تجربیات سفر غنی تر و با کیفیت تر باشند. آفرود دیگر فقط مربوط به زمین های ناهموار نیست. به یک نماد فرهنگی و سبک زندگی تبدیل شده است. همانطور که Shawn Xu، مدیر عامل JAECOO در طول کنفرانس تاکید کرد، "هدف ما این است که با کاربرانی با خودرو شروع می کنند ارتباط برقرار کنیم، اما به آنها محدود نمی شود. این بیشتر در مورد نگرش به زندگی و حلقه های اوقات فراغت شخصی است."

    JAECOO به عنوان یک نام تجاری "به رهبری کاربران" نه تنها بر ایجاد یک تجربه رانندگی نهایی تمرکز دارد، بلکه می‌خواهد از طریق یک اکوسیستم کاربر فراگیرتر با جوانان راه برود و ایجاد کند. به عنوان مثال، در طول کنفرانس، JAECOO یک منطقه نمایشگاهی در فضای باز "ماشین + زندگی" را ایجاد کرد که در آن چادرها، بادگیرها، کیسه‌های گلف و سایر محصولات غنی از لوازم جانبی نمایش داده می‌شد. این رویکرد، با محصولات بهتر و ایده های خلاقانه، با یک زندگی زیبا هماهنگ می شود.

    در آینده، JAECOO به گسترش نقاط تماس برند خود، کشف محصولات جدید، کاوش در صحنه های جدید و ایجاد اکوسیستمی از لوازم جانبی با کاربران ادامه خواهد داد و سبک زندگی پر از لحن و ظرافت را ترویج خواهد کرد.

    پیشی گرفتن از کلاسیک، تعیین معیارهای جدید برای آفرودهای شهری
    اگر اکوسیستم نشان دهنده یک پیوند عاطفی عمیق بین برند و کاربران باشد، آنگاه محصول بهترین رسانه ای است که از طریق آن کاربران یک برند را درک می کنند و هسته رقابت خودرو را تشکیل می دهد.

    JAECOO با بهره گیری از پیشرفت تکنولوژیکی پیشرفته گروه مادر خود، متعهد به پیشی گرفتن از کلاسیک ها و ایجاد قله ای از نوآوری های تکنولوژی آفرود شهری است. ARDIS (سیستم هوشمند تمام زمین) منحصربه‌فرد JAECOO قابلیت‌های رانندگی خارق‌العاده‌ای از جمله هفت حالت رانندگی مانند شن، برف، گل و لای و آفرود را ارائه می‌کند که حتی رانندگان تازه‌ کار را قادر می‌سازد از آفرود لذت ببرند.

    در طول کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر، JAECOO آخرین نسل سوم فناوری هیبریدی PHEV خود را به نمایش گذاشت که تکامل محصول سبز را پیش می برد. با "آفرود + فناوری سبز"، JAECOO چشم انداز SUV آفرود را تغییر می دهد و به کاربران امکان سفر با کربن کم در همه حالات با کارایی و عملکرد بالا را می دهد.

    این فناوری، زمانی که برای محصولات JAECOO به کار می رود، نشان دهنده قابلیتی است که توجه جهانی را که توسط مدل های ستاره ای JAECOO، J7 و J8 جلب شده است، توضیح می دهد. در حال حاضر J7 در اروپای شرقی عرضه شده است و J8 قرار است در فوریه سال آینده عرضه جهانی خود را آغاز کند. چه شگفتی هایی به همراه خواهد داشت؟ صبر کنیم و ببینیم.

    درباره JAECOO 
    به عنوان یک نام تجاری جدید آفرود، نام JAECOO از تلفیقی از کلمه آلمانی "Jäger" و کلمه انگلیسی "Cool" الهام گرفته شده است. این ادغام هم آفرود و هم شهرنشینی را به تصویر می‌کشد و در عین حال سبک و کیفیتی را به نمایش می‌گذارد که مأموریت کاوش شجاعانه و استقامت تزلزل ناپذیر را به شما منتقل می‌کند. این گروه با بیش از یک دهه تجربه سرمایه گذاری مشترک، به فلسفه برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک" پایبند است. JAECOO خستگی ناپذیر به نوآوری و پیشرفت‌ها اختصاص دارد و با عملکرد استثنایی چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل توجه و فناوری‌های هوشمند آینده‌نگر، روند جدید آفرود شهری را رهبری می‌کند. با به ارث بردن ژن‌های تجملات دقیق، خرد و مهارت تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها را در هم می‌آمیزد و استاندارد جدیدی برای شاسی‌بلندهای آفرود شهری ایجاد می‌کند. در آینده، JAECOO به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، قابلیت‌های همه جاده‌ای را با راه‌حل‌های انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست ایجاد می‌کند تا تجربه سفر راحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری فراهم کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط