فونیکسریمکسبهتام

صف انتظار کارت سوخت برچیده شد

حدود ۳۰۰هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: صف انتظار کارت سوخت برچیده شد و مشکلی برای صدور کارت سوخت نداریم.

حدود ۳۰۰هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: درحال حاضر هیچ فردی در صف انتظار برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت قرار ندارد و هر فردی اقدام به ثبت درخواست صدور کارت سوخت می‌کند، 48 ساعت بعد، اطلاعات وی برای صدور کارت سوخت ارسال می‌شود.

    سالاری نسب با بیان اینکه "درحال حاضر کل فرآیند صدور کارت سوخت از زمان ثبت درخواست تا رسیدن کارت به دست متقاضی یک‌ماه زمان می‌برد"، گفت:  با راه‌اندازی سامانه برخط، این زمان به 10روز کاهش خواهد یافت.

    وی افزود: درحال حاضر روزانه 15 هزار نفر درخواست صدور کارت سوخت اعم از کارت المثنی و نوشماره می‌کنند، درحالی که ظرفیت ایجاد شده برای صدور 45 هزار کارت سوخت در روز است؛ از اینرو صف انتظار کارت سوخت برچیده شد و مشکلی برای صدور کارت سوخت نداریم.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به وجود حدود 450 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست در ماه‌های ابتدایی سال جاری، گفت: این تعداد با مراجعه مردم و رسیدن کارت‌های صادر شده به دست مالکان وسایل نقلیه کاهش یافته و هم‌اکنون حدود 300 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست وجود دارد که نیاز است متقاضیان، برای پیگیری کارت‌های صادر شده به ادارات پست منطقه خود مراجعه کنند.

    سالاری نسب در خصوص سامانه برخط ثبت درخواست کارت سوخت گفت: حداکثر تا 2 ماه دیگر این سامانه برای استفاده عموم مردم راه‌اندازی و در دسترس قرار خواهد گرفت و با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت وجود ندارد و مردم می‌توانند این درخواست را آنلاین ثبت و پیگیری کنند؛ اما همچنان دفاتر پلیس 10+ نیز اقدام به ثبت درخواست خواهند کرد و مردم این امکان را خواهند داشت که به صورت آنلاین یا حضوری، درخواست‌های خود را ثبت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو