فونیکسریمکسبهتام

افت تقاضای خودروهای مونتاژی

عصر خودرو- مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تقاضای خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه کاهش یافت، در نتیجه مونتاژ کاران خودرو اقدام به ارائه طرح‌هایی برای جذب مشتری می‌کنند.

افت تقاضای خودروهای مونتاژی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مهدی تقدسی درباره آخرین وضعیت عرضه و تقاضا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی گفت: خودروسازان مونتاژی با توجه به افزایش تولید و تنوع سبد محصولات، ظرفیت خالی برای عرضه دارند.

    مدیر سامانه یکپارچه خودرو بیان داشت: از میان متقاضیان شرکت کرمان‌موتور فقط 15 درصد تکمیل وجه انجام داده و ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند و این عدد برای متقاضیان ایلیا موتور 45 درصد است.

    تقدسی اظهار داشت:‌ همچنین از بین متقاضیان سانیار موتور تنها 5 درصد برای خودروی تیگارد تکمیل وجه و ثبت‌نام انجام داده‌اند.

    وی با بیان اینکه تقاضای کاذب در بازار خودرو از بین رفته است، گفت: بنابراین نمایندگی‌های فروش با ارائه شرایط ویژه از جمله فروش اقساطی به دنبال جذب مشتری هستند.

    مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: با توجه به ظرفیت مازاد هم اکنون سه خودروساز مونتاژی در حال عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودروهای داخلی هستند و متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو از این خودروسازان که به صورت فروش فوق‌العاده و تحویل سه ماهه است، در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

    تقدسی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خالی سایر خودروسازان مونتاژی در هفته آینده نیز تعداد دیگری از این خودروسازان در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه خواهند داشت.

    وی گفت: همچنین متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند که ثبت‌نام در نمایندگی‌های فروش نیز از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

    مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: از طریق سامانه یکپارچه خودرو وضعیت تولید و عرضه خودروسازان کاملا رصد می‌شود و خودروسازان کمتر یا بیشتر از ظرفیت تولیدی خود را نمی‌توانند عرضه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم