فونیکسریمکسبهتام

چگونه خسارت وارد شده به موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ را بگیریم؟

عصر خودرو- معاون اجرایی پلیس راهور راهکار گرفتن خسارت وارد شده به موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها را تشریح کرد.

چگونه خسارت وارد شده به موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ را بگیریم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور در پاسخ به سؤالی مربوط به اینکه برخی از موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها دچار خسارت می‌شوند، آیا مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌توانند خسارت آن را بگیرند، اظهار کرد: بله امکان گرفتن خسارت از فراجا وجود دارد.

    وی افزود: اما باید بدانید که پلیس راهور در حوزه توقیف و ترخیص وسایل نقلیه دقیقا طبق قانون و ضوابط عمل می‌کند؛ یعنی اینکه مسئولیت وسیله نقلیه توقیفی تا قبل از اعزام به پارکینگ بر عهده پلیس راهور است.

    معاون اجرایی پلیس راهور بیان کرد: از لحظه اعزام به پارکینگ تا توقفگاه و نگهداری در آنجا برعهده خود پارکینگ‌دارها است (مسئولیت پارکینگ‌ها با بنیاد تعاونی فراجا است).

        بیشتر بخوانید

            اجرای طرح "رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌ها" در 4 خیابان تهران

    رمضانی با بیان اینکه پرداخت خسارت افراد یک حق بر گردن فراجا است، تصریح کرد: افرادی که موتورسیکلتشان در پارکینگ‌ها دچار آسیب شده است باید به خدمات منابع فرماندهی انتظامی استان‌ها مراجعه و ثبت شکایت کنند.

    وی گفت: به مالکین وسایل نقلیه چه خودرویی چه موتوری توصیه میکنم که قبل از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ از وسیله نقلیه خود عکس بگیرند و مشخصات وسیله نقلیه را با مشخصات مندرج در قبضی که از افسر راهور می گیرند مطابقت بدهند تا در صورت خسارت، حقی از آنها ضایع نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط