فونیکسریمکسبهتام

گزینه ایده‌آل الکتریکی برای کاربری عمومی و شخصی

چرا ونوسیا D۶۰ EV Plus بخریم؟

عصر خودرو- مکث موتور به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت و شرکت ماموت خودرو در دوره جدید واردات خودرو محصولات برند ونوسیا را برای بازار ایران در نظر گرفته است. این برند که حاصل همکاری مشترک نیسان و دانگ فنگ است طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند.

چرا ونوسیا D۶۰ EV Plus بخریم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  مکث موتور علاوه بر سه خودرو بنزینی، قرار است یک خودرو هایبرید، یک خودرو میلدهایبرید و یک خودرو تمام الکتریکی را نیز از این برند ژاپنی-چینی به بازار ایران وارد کند. ونوسیا D60 EV Plus تنها خودرو تمام برقی ونوسیا یک سدان 4.7 متری است که قدرت موتور الکتریکی آن معادل 160 اسب بخار است.

    ونوسیا D60 EV Plus از یک موتور تمام الکتریکی با توان خروجی 120 کیلووات(حدود 160 اسب بخار) بهره می‌برد که توان تولید 280 نیوتن متر گشتاور را دارد. این سدان دیفرانسیل جلو به یک پک باتری 47 کیلووات ساعتی مجهز شده که می‌تواند با سیستم فست شارژ از 30 تا 80 درصد را در کمتر از نیم ساعت و با شارژرهای خانگی از 30 تا 100 درصد را در حدود 6 ساعت شارژ کند. این پک باتری‌ها می‌تواند موتوربرقی این سدان 1540 کیلوگرمی را در حالت مصرف ایده آل برای پیمایش حدود 420 کیلومتر به حرکت دربیاورند.

     

    این خودرو دو درگاه شارژ مجزا دارد که یکی در زیر قاب باک و یکی دیگر دقیقاً زیر لوگو در جلوپنجره خودرو قرار داده‌شده و هر یک برای یک نوع شارژر طراحی‌شده‌اند. سدان برقی ونوسیا D60 EV Plus علاوه بر ترمزهای ABS و EBD به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور و دوربین پارک، اتوهلد، ترمز پارک برقی و سیستم الکترونیکی پایش باد تایرها مجهز است.  این سدان 4.774 متری با عرض حدود 1.803 متری و ارتفاع 1.505 متری ابعاد بسیار بزرگی دارد و با در نظر گرفتن فاصله محوری 2.7 متری آن فضای پای سرنشینان عقب و همچنین حجم صندوق‌عقب نیز بسیار بزرگ در نظر گرفته‌شده است. این خودرو 1.5 تنی یک محفظه بار 525 لیتری دارد که می‌تواند حجم قابل قبولی را برای بار در اختیار سرنشینان بگذارد. ازجمله امکانات رفاهی این خودرو برقی می‌توان به سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، نمایشگر 10 اینچی لمسی مجهز به مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و شاگرد در 4 جهت به‌صورت دستی، صندلی‌ها باروکش چرمی، سانروف و ورودی USB برای دو ردیف جلو و عقب اشاره کرد.

    ونوسیا D60EV Plus با بهره‌گیری از سبک طراحی مدرن و ارگونومیک و با بهره‌مندی از سطح استانداردی از امکانات رفاهی و سیستم‌های ایمنی به‌زودی قرار است توسط مکث موتور در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شود. این خودرو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاربری‌های عمومی و شخصی باشد چراکه علاوه بر هزینه بسیار اندک شارژ به ازای مسافت قابل پیمایش، اتاق بسیار بزرگ و جاداری دارد و موتور و قوای محرکه آن نیز تناسب بسیار خوبی با ابعاد و وزن خودرو دارند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو و دریافت توضیحات بیشتر برای انتخاب آن در سامانه می‌توانید از طریق سایت maxmotorco.com با شرکت مکث موتور در ارتباط باشید.

    نوشته: روزبه نوروزیان

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم