فونیکسریمکسبهتام

آغاز کمپین خانواده کوشا خودرو

عصر خودرو- کوشا خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ویژه، کمپین خانواده کوشاخودرو را آغاز نموده است. این کمپین از تاریخ ۲۰ آذرماه آغاز شده و برای تمامی دارندگان خودروی کیا قابل استفاده می باشد.

آغاز کمپین خانواده کوشا خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یکی از امتیازات ویژه این کمپین، امکان بازدید رایگان از 20 نقطه ای مهم خودرو است. این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا از وضعیت فنی خودروی خود مطلع شوند و درصورت نیاز اقدام به تعمیر و رفع ایراد نمایند.

    بازدید رایگان شامل موارد ذیل می باشد :

    عیب یابی سیستم های الکترونیکی
    موتور و گیربکس
    سیستم گرمایش
    سیستم تعلیق و ترمز
    تست مایعات و روانکارها
    سیستم روشنایی داخلی و خارجی

    علاوه بر این، کوشا خودرو با ایجاد باشگاه مشتریان، امتیازات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با حضور در کمپین و عضویت در این باشگاه، می‌توانند از تخفیف‌ها و خدمات ویژه ای برخوردار شوند.

    کوشا خودرو با هدف آسایش خیال مشتریان گرامی خدمات امداد جاده ای را به کسانی که در کمپین فوق شرکت نمایید و حائز شرایط ورود به باشگاه مشتریان کوشا خودرو باشند ارائه می دهد که این خدمات عبارتند از:
    1. حمل خودرو در شهر
    2. حمل خودرو در جاده
    3. تعویض لاستیک پنچر
    4. سوخت رسانی: در صورت تمام شدن سوخت خودرو در سطح شهر و جاده ( به غیر از محل سکونت و محل کار ) امداد کوشا خودرو جهت تامین سوخت به محل توقف خودرو اعزام می‌شوند.
    5. تعویض باطری / اتصال باطری به باطری: در صورت معیوب شدن باطری، امداد کوشا خودرو باطری را تعویض و یا اتصال باطری به باطری می نماید . هزینه باطری در صورت خارج بودن آن از زمان پوشش گارانتی بر عهده مشتری می‌باشد.

    کمپین خانواده کوشاخودرو و خدمات امداد جاده ای ارائه شده توسط شرکت کوشا خودرو نشان از تلاش و تمرکز این شرکت بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات آن دارد.

    مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از این خدمات، با آسودگی و اطمینان خاطر از رانندگی خود لذت ببرند.

    نمایندگی های پوشش دهنده کمپین

    برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت کوشا خودرو مراجعه و یا اینجا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم