فونیکسریمکسبهتام

در بازدید مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا از امدادخودرو سایپا مطرح شد:

ضرورت توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و کاهش زمان انتظار مشتریان

عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان بازدید از شرکت امداد خودرو سایپا بر ضرورت توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی تاکید کرد.

ضرورت توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و کاهش زمان انتظار مشتریان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، محمود سهیل‌نژاد قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش به همراه مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک و سایر اعضای هیأت مدیره این شرکت ضمن بازدید از شرکت امداد خودرو سایپا در جریان آخرین برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در راستای افزایش رضایت مشتریان قرار گرفت.

    قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید با اشاره به اهمیت توجه به انتظارات مشتریان در دریافت خدمات امدادی، گفت: حرکت صعودی یک کسب و کار زمانی اتفاق می‌افتد که به خواسته‌های مشتری توجه ویژه شود. به همین منظور برای رشد رضایت مشتریان از خدمات امدادی، باید به تعریف کسب و کارهای جدید در این حوزه نگاه ویژه‌ داشته باشیم و خواسته‌های مشتری را در این کسب و کارها در نظر بگیریم.

    او افزود: کاهش زمان انتظار مشتری از دیگر مواردی است که باید در کنار نوسازی، تجهیز و توسعه ناوگان امدادی مورد توجه قرار گیرد. همچنین با توجه به حجم بالای تردد در کلان‌شهرها، توسعه ناوگان امداد موتوری در کاهش زمان انتظار مشتریان و افزایش کیفیت و کمیت خدمات امدادی  باید در دستور کار قرار گیرد.

    سهیل‌نژاد گفت: یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی می‌شود، تقویت نظارت بر عملکرد امدادگران است که در کنار این امر مهم، باید به افزایش درآمد امدادگران نیز نگاه ویژه داشته باشیم.

    قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رویکرد دولت به استفاده از خودروهای برقی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک شاهد استفاده از تاکسی‌های برقی در کلان شهرها خواهیم بود، ضرورت دارد که برای ارائه خدمات به این خودروها آمادگی لازم را کسب کنیم و از هم اکنون باید زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

    سهیل‌نژاد تصریح کرد: ارائه خدمات در محل مشتری یکی از اقدامات خوب امدادخودرو سایپا به شمار می‌رود که باید بیشتر به آن پرداخته شود و با انجام تبلیغات موثر بر جامعه هدف، بتوانیم این کسب و کار را گسترش دهیم.

    در ادامه این بازدید، مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک در سخنانی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای انجام شده در امداد خودرو سایپا، گفت: تعریف کسب و کارهای جدید در حوزه خدمات امدادی مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار دارد و به همین منظور با مشارکت مجموعه امداد خودروسایپا و سایپایدک، برنامه‌های مرتبط تدوین خواهد شد.

    او افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در طرح امداد نوروزی، از هم اکنون باید برنامه جامع و دقیق مبتنی بر دستاوردها و تجربیات گذشته تدوین شود.

    در این بازدید، کوروش پارسا معین، مدیرعامل امدادخودرو سایپا، به ارائه گزارشی از عملکرد امداد خودرو سایپا پرداخت و گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه ارائه دهندگان خدمات امدادی، فعال سازی عاملین تعمیراتی در حوزه ارائه خدمات گارانتی بدنه، توسعه خدمات خودرو در محل در سراسر کشور، ارتقاء ناوگان VIP و امداد پلاس و افزایش واحدهای امدادی از جمله مهمترین برنامه‌های آتی امدادخودرو سایپا به شمار می‌رود تا بر اساس آن بتوانیم سهم به سزایی در افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط