فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت:

مخالف واردات خودروهای چینی نیستم

واردات خودرو تا رفع ناترازی بازار

عصر خودرو- وزیر صنعت با بیان اینکه واردات خودرو تا زمان رفع ناترازی ها در بازار مناسب است، گفت: ما می خواهیم رقابتی سودمند به نفع ظرفیت ملی ایجاد کنیم.

مخالف واردات خودروهای چینی نیستم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی در خصوص برخی از موارد مطرح شده مبنی بر اینکه وزیر صنعت با واردات خودروهای چینی مخالف است، اظهار کرد: به نظر بنده خودروسازان در حوزه خودروهای برقی باید تمرکز ویژه ای به تولید خودرو متناسب با اقلیم کشور خودمان داشته باشند تا بتوانیم نتایج مناسبی را به دست آوریم و تمرکز خود را به واردات خودروهای برقی نکنند.

    وی با اعلام اینکه در بحث واردات خودرو ما در پی رفع ناترازی در صنعت خودرو هستیم، افزود: در حوزه خودرو ما با تنوع رنگ، مدل و تکنولوژی روبرو هستیم و تا زمانی که این ناترازی ها وجود داشته باشد برای مدیریت بازار واردات مناسب است.

    وزیر صنعت تاکید کرد: وزارت صنعت برنامه‌های مختلفی را برای رفع ناترازی در صنعت خودرو برنامه ریزی کرده است که از‌ آن جمله می توان به وضع تعرفه‌ها اشاره کرد. ما می‌خواهیم رقابتی سودمند به نفع ظرفیت ملی کشور ایجاد کنیم که در این مسیر به نظر می‌رسد در وضعیت مناسبی قرار داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط