فونیکسریمکسبهتام

دام حواله‌فروشی خودرو

عصر خودرو- رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب دام کلاهبرداران حرفه‌ای با ترفند واگذاری حواله فروش خودرو در شبکه‌های مجازی باشند.

دام حواله‌فروشی خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، سرهنگ محمد شریفی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری افراد شیادی را که توانسته بودند از 100شهروند حدود ده‌میلیارد تومان با ترفند واگذاری حواله فروش خودرو اخاذی کنند دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

    وی با اشاره به تبلیغات گسترده در فضای مجازی در خصوص واگذاری حواله فروش خودرو افزود: این کلاهبرداران در ملاقات‌های حضوری با وعده‌های دروغین مبنی بر تحویل خودرو با قیمت مناسب، اعتماد شهروندان را جلب می‌کردند و ضمن تنظیم قرارداد، از آنان مبالغ زیادی اخذ می‌کردند و سپس متواری می‌شدند.

    رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در ادامه با اشاره به این پرونده، ضمن هشدار به شهروندان در این خصوص گفت: درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی از سوی افراد دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان‌شده و تایید آنها از سوی مراجع رسمی نیست.

    وی با بیان اینکه اسامی شرکت‌های مجاز در پایگاه خبری بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir موجود است، افزود: شهروندان پیش از پرداخت هرگونه وجهی از مجوزدار بودن آن شرکت از سوی بانک مرکزی اطمینان حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم