فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جدید پرشیا خودرو منصوب شد

عصر خودرو- بنا به گزارش روابط عمومی پرشیا خودرو با رای و نظر اعضای هیات مدیره هلدینگ فرزانگان فارس نیکو، کیومرث مبلغ ناصری ، به عنوان مدیرعامل جدید مجموعه پرشیا خودرو منصوب شد.

مدیرعامل جدید پرشیا خودرو منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، او دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی دکترای حرفه‌ای مدیریت است. مدیرعاملی شرکت مگا موتور و شرکت آسیا ناما، سرمایه گذاری امید و ریاست هیات مدیره شرکت‌های سایپا سیتروئن و رنو پارس، مدیریت کیفیت شرکت مگا موتور و مدیرعاملی شرکت‌های گروه صنعتی ملی از جمله سوابق این مدیر نام آشنای صنعت خودرو بوده است.

    مبلغ ناصری از مدیران شناخته شده و با سابقه سی ساله در صنعت خودرو کشور بوده و سوابق موفقی در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. با توجه به رویکرد تولیدی و حضور او در بالاترین سطوح تولید صنعت خودرو کشور، بنظر می‌رسد که فعالیت‌های مجموعه پرشیاخودرو با ورود وی، رنگ و بوی جدیدی به خود گیرد.

    این تغییر مدیریتی در سطح کلان، نشان از تحول در مجموعه پرشیا خودرو و اراده جدی برای حرکت به سمت و سوی تولید و همچنین حفظ و ارتقا جایگاه بالای این مجموعه در بخش واردات خودرو داشته و این گروه که به تازگی هویت جدید "PMG" یا "گروه پرشیا موبیلیتی"  را معرفی کرده، در تلاش است تا با آرایش جدید مدیریتی، پازل حضور خود را در بالاترین سطح صنعت خودرو کشور تکمیل و تقویت نماید.

    مبلغ ناصری همچنین مدیریت گروه پرشیا موبیلیتی را نیز عهده دار است و شرکت‌های مانیان خودرو و بونیز خودرو نیز به عنوان بازوهای تولیدی این گروه شناخته می‌شوند.

    شرکت پرشیا خودرو که طی حدود 20 سال فعالیت خود، در حوزه فروش و خدمات پس از فروش محصولات معتبر و اروپایی ب ام و و مینی فعالیت داشته و طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان این برندهای لوکس در کشور عرضه ‌نموده است، هم اکنون با حضور مبلغ ناصری به عنوان یک مدیر برخاسته از بخش تولید صنعت خودرو، در رابطه این گروه، رویکرد جدی‌تری در ‌بخش تولید و توسعه سبد محصول در دستور کار قرار گرفته است.

    پرشیا خودرو در بخش خدمات خودرویی نیز طی نزدیک به دو دهه، بالاترین سطح خدمات را به مخاطبان برندهای ب ام و و مینی ارائه نموده و انتظار می‌رود همین سطح بالای کیفیت را در دیگر بخش‌ها از جمله بخش خودروهای تولیدی و مونتاژی گسترش دهد.

    کسب رتبه اول خدمات پس از فروش پرشیا خودرودر ارزیابی های مکرر اخیر و آمادگی برای معرفی خودروها و برندهای معتبر جدید به بازار تنها بخشی از فصل جدید فعالیت و توسعه گروه پرشیا خودرو در قامت یک خودروسازی معتبر و با تجربه به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط