فونیکسریمکسبهتام

روند تحویل خودروهای کیا ادامه دارد

آغاز تحویل کیا سونت به خریداران

عصر خودرو- کوشا خودرو، وارد کننده خودروهای کیا در ایران در مسیر تحویل خودروها به متقاضیان خود پس از تحویل خودرو سلتوس، دومین خودروی وارداتی از برند کیا به نام سونت را به متقاضیان خود تحویل داد.

آغاز تحویل کیا سونت به خریداران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کیا سونت با قیمت قطعی 2.166 میلیارد به عنوان یک خودروی کراس اوور اقتصادی،از یک پیشرانه 1.5 لیتری با تکنولوژی پاشش سوخت چند نقطه‌ای (MPI) و تنفس طبیعی برخوردار است. این پیشرانه قادر است قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 147 نیوتن متر را تولید کند و این نیرو را از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

    با توجه به اقتصادی بودن کیا سونت، در بخش سیستم تعلیق از یک ترکیب ساده استفاده شده است. سونت از سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق توییست بیم در محور عقب بهره می‌برد. همچنین، این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و میانگین مصرف سوخت آن برای هر 100 کیلومتر، 6.1 لیتر است که به عنوان یک عدد بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود.

    تحویل کیا سونت به متقاضیان، نشان از تلاش و تمرکز کوشا خودرو بر رضایت مشتریان دارد. با ارائه این خودروی اقتصادی ،کوشا خودرو به متقاضیان خود اطمینان می‌دهد که علاوه بر کیفیت بالا و عملکرد برتر، خدمات پس از فروشی نیز برای آن‌ها فراهم خواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط