فونیکسریمکسبهتام

رییس شورای شهر تهران:

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نیاز به مدیریت شهرداری دارد

عصر خودرو- رییس شورای شهر تهران گفت: «تراموا» وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نیاز به مدیریت شهرداری دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز پس از تذکرات، گزارش محله‌گردی در منطقه 15 قرائت خواهد شد. بررسی اساسنامه دو سازمان و تبصره‌های بودجه نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

    وی با بیان اینکه موضوع «تراموا» هنوز به صورت رسمی به شورا نیامده است، افزود: باید این مصوبه ابتدا در کمیسیون حمل و نقل و سپس شورا بررسی شود و اگر راه دیگری طی شود، اشتباه است.

    چمران تأکید کرد: وقتی در تهران مترو را به عنوان حمل و نقل انبوه بر داریم تراموا وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

    وی ادامه داد: نمایشگاه تلکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که نمایشگاه خوبی است اما بنده به این نمایشگاه نخواهم رفت تا یک خودرو از حجم ترافیک آن کمتر شود.

    فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نیاز به مدیریت شهرداری دارد

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس باید توسط شهرداری نظارت شود، گفت: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی قاعدتا به دلیل اینکه باید قانونی و درست باشد، نیاز به مدیریت توسط شهرداری دارد.

    وی با بیان اینکه به شهرداری منطقه 15 اعلام کردیم که بررسی‌های لازم را برای کاهش ترافیک ناشی از راه‌اندازی سرای ایرانی انجام دهند، افزود: راه‌حل‌هایی برای ساماندهای این اوضاع پیش‌بینی شده اما در مجموع باید راهکارهای ترافیکی در این بخش اجرا شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط