فونیکسریمکسبهتام

واکنش وزیر ورزش به ابطال مجوز واردات خودروی فوتبالیست‌ها

عصر خودرو- وزیر ورزش در واکنش به ابطال واردات خودرو توسط ملی پوشان فوتبال گفت: این موضوع را با رییس دیوان عدالت اداری مطرح کردم و امیدوارم حل شود.

واکنش وزیر ورزش به ابطال مجوز واردات خودروی فوتبالیست‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، کیومرث هاشمی در رابطه با دستوری که برای بررسی موضوع «جعل امضا» در باشگاه استقلال داده بود، گفت: البته ذات جامعه ورزش اینگونه است که موضوعات فرهنگی و مثبت در آن غالب است اما گاهی مسائلی اتفاق می افتد که شاید از اصل و اساس آن واقعیت نداشته باشد.

    وی تصریح کرد: با این حال ما وظیفه داریم هر اتفاقی می افتد را پیگیری کنیم. در مورد موضوع اخیر هم به محض اطلاع، دستور بررسی دادم تا در حراست مرکزی بررسی شود و آنچه واقعیت دارد اعلام خواهد شد. بهتر است بیشتر از این برای جامعه ورزش و فوتبال نگرانی درست نکنیم.

    وزیر ورزش تاکید کرد که به محض مشخص شدن نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.

    هاشمی همچنین در مورد ابطال مجوز واردات خودرو فوتبالیست ها خاطرنشان کرد: این موضوع را در دولت مطرح کردم. این پیشنهاد را هیات وزیران مصوب کرد اما حالا لغو آن باعث نگرانی شده آنهم در آستانه جام ملت های آسیا.

    وی با تاکید بر اینکه موضوع را در حضور مظفری رئیس دیون عدالت اداری هم مطرح کرد، گفت: از او خواستیم که این ملاحظات را در نظر داشته باشد.

    وزیر ورزش تاکید کرد: دولت مصمم است و دنبال این است تا هم این مشکل حل شود و هم برای قهرمانان دیگر رشته ها که این موضوع باعث انتقاد آنها شده بود هم شرایطی مهیا شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط