فونیکسریمکسبهتام

بهمن دیزل نشان اقتصادی مقاومتی را کسب کرد

عصر خودرو- شرکت بهمن دیزل جایزه نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین را کسب کرد؛ اعطای این جایزه به دلیل هماهنگی فعالیت‌های بهمن دیزل با سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا بوده و فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرتیپ دوم پاسدار رفیعی و سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور این نشان را امضا کرده‌اند.

بهمن دیزل نشان اقتصادی مقاومتی را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، توجه به توان مهندسان و کارگران داخل کشور، کاهش وابستگی به خارج در تولید خودرو و همینطور رشد اشتغالزایی از نقاط مثبت عملکرد بهمن دیزل است.

    شرکت بهمن دیزل از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن است که در سال‌های اخیر با اجرای برنامه توسعه‌ای سهم داخلی‌‌سازی را از محصولات خود بالا برده است. این شرکت همچنین با تولید محصولاتی نظیر فورس F210 خلا و کمبود کامیون‌های باری متوسط در کشور را پر کرد. پیش از این به دلیل کمبود عرضه کامیون‌های باری متوسط، ناوگان حمل و نقل کشور با فرسودگی مواجه بود.


    به همین ترتیب شرکت بهمن دیزل با راه‌اندازی خطوط تولید کشنده امپاور BD500 و کامیون امپاور BD300 فرآیند داخلی سازی این محصولات را آغاز کرده که به اشتغالزایی در این منطقه منجر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط