فونیکسریمکسبهتام

تحول در بازار خودرو کشور با ورود محصولات LUCANO

عصر خودرو- به نظر می رسد محصولات LUCANO با توجه به ظاهر کلاسیک آفرودی و باطن مدرن خود در بازار ایران بسیار مورد توجه واقع گردد .

تحول در بازار خودرو کشور با ورود محصولات LUCANO
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰:۰۰
  • 1
  • 1
  • تحول در بازار خودرو کشور با ورود محصولات LUCANO

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با توجه به اینکه این برند جوان و نوپا می باشد اما سابقه درخشان و پرقدرت شرکت مادر را با خود همراه دارد و در ضمن یک تیم مهندسی ، طراحی و تحقیق و توسعه بین المللی با تجربیات ارزنده و موفق در برند های مطرح جهانی هدایت برند LUCANO را در دست دارند .
لوکانو در کنار طراحی کلاسیک و جذاب خود که ویژه یک خودرو آفرودی می باشد از سیستم هوشمند رانندگی جاده ای ARDIS بهره می برد . که به توانایی و مدیریت حرکت خودرو کمک بسیار می کند . همچنین این خودرو به لحاظ تست های ایمنی دارای 5 ستاره بین المللی می باشد که به معنی داشتن یک خودروی کامل ایمن و قدرتمند می باشد .
با LUCANO می توانید نوع رانندگی خود را انتخاب کنید طوری که 7 گزینه برای شما در نظر گرفته شده تا در هر مسیری نهایت لذت خود را ببرید .
با طراحی محصولات LUCANO و تنوع و کاربردی بودن آنها در کنار ایمنی و جذابیت قطعا کاربران در طول استفاده بلند مدت به کیفیت و قدرت این نام تجاری جدید پی خواهند برد .
لوکانو از یک طراحی اصیل آفرودی بهره می برد و می تواند با توجه به همه جوانب که یک محصول موفق باید داشته باشد توجه علاقه مندان به خودرو های آفرود با طرح اصیل و تکنولوژی نوین را در بازار ایران به خود جلب نماید .
به زودی باید منتظر عرضه این محصول جذاب به بازار ایران باشیم . تا به عنوان یک برند و خودروی لیدر و تاثیرگذار شناخته شود .

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم