فونیکسریمکسبهتام

رئیس ستاد اسقاط خودروهای فرسوده اعلام کرد

امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده فراهم شد

عصر خودرو- رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید و اعلام کرد که واردکنندگان کشنده‌ها که در صفحات خود، دارای گواهی اسقاط هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به الصاق واردات خود یا واگذاری آن‌ها اقدام کنند.

امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده فراهم شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان اسقاط خودروهای فرسوده، مهران سالاریه، ضمن اشاره به تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در هیات دولت، اظهار کرد: بر این اساس تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری کشنده‌ها افزایش یافته است.

    رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: در عین حال با توجه به این امر قطعا قیمت گواهی اسقاط خودروهای سنگین نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

    امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده

    وی همچنین با اشاره به اینکه، ستاد در جهت جلوگیری از متضرر شدن واردکنندگانِ دارای گواهی اسقاط در صفحات خود،  از چند روز گذشته  امکان انتقال گواهی اسقاط آن‌ها به سایر واردکنندگان را فراهم کرده است، گفت: با توجه به ایتکه این امکان به صورت محدود تا زمان ابلاغ آیین‌نامه ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو باز شده است، بنابراین تاکید می‌شود دارندگان این گواهی‌ها هر چه سریع‌تر در مهلت باقی‌مانده، نسبت به الصاق واردات خود یا واگذاری آن به سایر واردکنندگان اقدام کنند تا مشمول ضرر و زیان احتمالی نشوند.

    رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت مربوطه نیز اعلام آمادگی کرده است تا به صورت رایگان در این مدت نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

    وی در پایان در پاسخ به سوال که آیین‌نامه مذکور بالاخره چه زمانی ابلاغ خواهدشد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بزودی آیین نامه ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ و اجرایی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط