فونیکسریمکسبهتام

بررسی عملکرد آرین پارس موتور به بهانه تولید بیش از ده هزار لاماری ایما

خودروسازی با کارنامه منظم و بی‌‌حاشیه

عصر خودرو- شرکت آرین پارس موتور در هفته نخست دی ماه ۱۴۰۲ موفق به تولید ده هزارمین لاماری ایما شد. این دستاورد در حالی از سوی آرین پارس موتور ثبت شد که این خودروساز خصوصی حتی یک مورد تاخیر در تحویل این خودرو را نیز به ثبت نرساند و یکی از بی حاشیه‌ترین خودروسازان خصوصی حتی در بحبوحه قیمت گذاری دستوری محصولات خودروسازان خصوصی بود.

خودروسازی با کارنامه منظم و بی‌‌حاشیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایما، نخستین محصول از برند لاماری شرکت آرین پارس موتور است که از سال 1401 تا دی ماه 1402 شمار تولید آن به ده هزار دستگاه رسیده است. طراحی قابل قبول این خودرو، قوای فنی قدرتمند در کنار کیفیت مونتاژ قابل قبول از سوی آرین پارس موتور و عرضه مستمر این خودرو موجب شد تا طی دو سال اخیر به یکی از محبوب ترین خودروهای بازار بدل شود و در زمره ده خودرو اصلی بازار قرار بگیرد که بیشترین طرفدار را دارد. لاماری ایما تا جایی پیش رفت که به یکی از مبانی سنجش خودروها در بازار بدل شد و حتی برای مثال، رنگ سبز معروف آن به امضایی تبدیل شدن که در معرفی دیگر خودروها با رنگ مشابه بعضا می گفتند که این خودرو رنگ سبز مشابه لاماری دارد! این موضوع در حالی بود که لاماری ایما الزاما پرآپشن ترین و مجهزترین خودرو کراس اوور بازار ایران نبود اما نکات مثبت طراحی و کیفیت ساخت آن تا حدی مورد توجه قرار گرفته بود که حتی ضعف های امکاناتی آن نیز چندان به چشم نمی آمد و این مساله نشان از مدیریت صحیح این برند و این مدل از سوی آرین پارس موتور در بازار دارد.

    ممنوعیت واردات خودرو و حرکت واردکنندگان به سمت خودروسازی موجب شد تا شرکت آرین پارس موتور با هدف تولید خودرو در زمینی به مساحت 295 هکتار در شهرستان خمین و در کیلومتر 5 جاده گلپایگان راه اندازی شود. این مجتمع صنعتی دارای یک سالن چند منظوره با مساحت 12500 مترمربع جهت مونتاژ  انواع خودروهای تجاری و یک سالن مونتاژ خودروهای سواری به مساحت 9800 مترمربع است. آرین پارس موتور علاوه بر خودروسواری لاماری ایما ، خودروهای تجاری با برند شک‌موتو و کامیونت های جک را نیز به تولید می رساند.

     

    عملکرد آرین پارس موتور از زمان رونمایی لاماری ایما در بهمن ماه 1400 تا کنون و تولید بیش از ده هزار دستگاه از این خودرو و تحویل بدون وقفه و حتی زودتر از موعد این خودرو نشان از مدیریت استاندارد و متفاوت در صنعت خودروسازی خصوصی ایران دارد که نشان از موفقیت این بخش در برابر صنعت خودروسازی دولتی و سنتی است. آرین پارس موتور با این کارنامه درخشان و منظم در مسیر پیش رو به سمت عرضه محصولات جدید ( نظیر لاماری ایما X، ایما هایبرید و ...) در سبد برند لاماری می رود و بدون شک با کارنامه عملکرد موفق و بدون حاشیه طی دو سال اخیر می تواند نمایش ایده آلی از خودروسازی خصوصی ایران را طی سال های آینده نیز رقم بزند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط