فونیکسریمکسبهتام

در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات مطرح شد؛

افزایش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد‌.

افزایش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، عصر امروز (24 دی 1402) جلسه قرارگاه کاهش تصادفات با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و جمع دیگری از فرماندهان پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول در امر سوانح رانندگی در ستاد پلیس راهور در شهرک آزمایش تهران برگزار شد.

    سردار سید تیمور حسینی در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به جانشین فرمانده فراجا گفت: یکی از مأموریت‌های فراجا که به پلیس راهور سپرده شده است، امر تردد و عبور و مرور و حمل نقل در محورهای مواصلاتی است. مأموریت خطیری که هیچ‌وقت نمی‌توانیم لحظه‌ای را با فراغ بال سپری کنیم.

    وی افزود: کار پلیس راهور یک کار مستمر است و موفقیت در این عرصه به عنوان مجموعه‌ای که نظم در عبور و مرور و پیگیری از تصادفات را دارد مورد توجه است.

    رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سال 1402 با چالش شروع شد، در طرح نوروزی و در 3 ماهه اول به دلایل مختلف افزایش بی‌رویه تصادفات را نسبت به سال قبل داشتیم و نزدیک به 15 درصد افزایش جان‌باختگان به نسبت مشابه سال قبل داشتیم.

    وی ادامه داد: امروز این افزایش به کمتر از 6 درصد رسیده است، استان‌هایی روند افزایشی شتابان و نگران کننده داشت که امروز روند افزایشی کاملا مهار شده است.

    رئیس پلیس راهور فراجا در پایان گفت: بدون برنامه ریزی نمی‌توانم در مأموریت‌ها موفق باشیم، در وهله اول باید یک شرایط مناسبی در درون سازمان ایجاد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط