فونیکسریمکسبهتام

نمایش توانمندی های صادراتی زامیاد در چابهار

عصر خودرو- شرکت زامیاد با محصولات مختلف باری و تجاری در اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان حضور یافته است.

نمایش توانمندی های صادراتی زامیاد در چابهار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، این شرکت با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری‌ها و ایجاد بستر مناسب برای افزایش زمینه‌های صادراتی، آخرین محصولات خود را در اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان تحت عنوان IRAN EXPORT 2024 به نمایش گذاشته است.

    بنابر این گزارش، در این دوره از نمایشگاه، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل: کامیونت باراد 6 تُن با کاربری مسقف چادری و وانتنیسان راست فرمان، توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار داده است؛ همچنین شرکت ایران کاوه سایپا محصول مینی پک با کاربری حمل زباله و وانت پادرا پلاس با کاربری کمپرسی را به این نمایشگاه آورده است.

    گفتنی است، اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان تحت IRAN EXPORT 2024از تاریخ 26 الی 29 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود و شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از تجاری‌سازی‌های گروه خودروسازی سایپا در سالن B میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط