فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی:

۲۰۷ خودروی سواری و راهسازی اموال تملیکی به مزایده می‌رود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده شماره ۵۸۸، ۶۹ دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و ۱۳۸ دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

۲۰۷ خودروی سواری و راهسازی اموال تملیکی به مزایده می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی  با اشاره به برگزاری مزایده 588، اظهار کرد: این مزایده در 14 استان برگزار می‌شود و ارزش پایه کالاهای عرضه شده حدود 900 میلیارد تومان است.

    وی افزود: در این مزایده 69 دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و 138 دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ارزش ماشین‌آلات راهسازی و معادن عرضه شده در این مزایده را 570 میلیارد تومان عنوان کرد.

    اجتهادی افزود: علاوه بر خودرو، کالاهای دیگر نیز همانند ابزارآلات صنعتی، قطعات خودرو، کود شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش پایه 110 میلیارد تومان عرضه می‌شود.

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بخشی از کالاهای مزایده به شرط صادرات عرضه می‌شود.

    وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی می‌توانند شرح و نوع کالا را مشاهده کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه اول تا 7 بهمن از کالاهای عرضه شده بازدید کنند.

    اجتهادی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی این مزایده 10 بهمن ماه انجام خواهد شد و از طریق سامانه ستاد ایران اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط