فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو دیزل با صعود ۳۰ رتبه‌ای در رتبه ۳۹ام صد شرکت برتر ایران قرار گرفت

عصر خودرو- ایران خودرو دیزل با کسب رتبه سوم در بیشترین رشد فروش و رتبه چهارم در بیشترین رشد صعود در رتبه ۳۹ام جدول صد شرکت برتر ایران از نگاه سازمان مدیریت صنعتی ایران قرار گرفت.

ایران خودرو دیزل با صعود ۳۰ رتبه‌ای در رتبه ۳۹ام صد شرکت برتر ایران قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بیست و ششمین دوره همایش 100 شرکت برتر ایران دوره توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و بر اساس گزارش نهایی منتشر شده، شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز تجاری کشور موفق به کسب رتبه سوم بیشترین رشد فروش و رتبه چهارم در بیشترین رشد صعود در میان صد شرکت برتر ایران شد.

    بر اساس گزارش منتشر شده از صد شرکت برتر ایران، شرکت ایران خودرو دیزل با 209 درصد رشد فروش، رتبه سوم در بیشترین رشد فروش را در میان شرکت‌های برتر ایران به خود اختصاص داده و با توجه به صعود 30 رتبه‌ای و رسیدن به رتبه 39 در جدول شرکت‌های برتر ایران، موفق به کسب رتبه چهارم در میان شرکت‌های دارای بیشترین صعود در میان 100 شرکت برتر ایران شده است.

    نگاهی به جدول صد شرکت برتر ایران نشان می‌دهد که شرکت ایران خودرو دیزل هم‌اکنون نخسیتن شرکت خودروساز تجاری در این جدول است و با وجود حضور گروه‌ها و شرکت‌های بزرگ خودروساز کشور در این رتبه‌بندی، پس از دو شرکت بزرگ خودروساز ایران خودرو و سایپا عنوان سومین خودروساز حاضر در این جدول را به خود اختصاص داده است.

    در این همایش بیش از 2000 شرکت از صنایع مختلف برای رتبه‌بندی شرکت کرده و عملکرد شرکت‌ها بر اساس آمار و ارقام رسمی و صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط