فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۱)

مجتمع صنعتی پیلسان دست پر به نمایشگاه می آید

عصر خودرو- شرکت مجتمع صنعتی پیلسان به عنوان یکی از زیرمجموعه های تجاری‌ساز گروه ماموت در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران نسخه جدید کشنده خود را معرفی می‌کند.

مجتمع صنعتی پیلسان دست پر به نمایشگاه می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، توفیق یگانه مدیر بازاریابی این شرکت در توضیح این خبر گفت: کشنده C7 پیلسان یکی از پرتیراژ ترین و پرفروش ترین خودروهای تجاری موجود در بازار کشور است. اکنون در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران قرار است نسخه فیس‌لیفت این خودرو با نام C9 توسط پیلسان به بازار معرفی شود.

وی افزود: کشنده C9 به عنوان نسخه فیس‌لیفت علاوه بر مشخصات فنی، از طراحی ظاهری و داخل کابین مدرن تری نسبت به نسل قبلی برخوردار است.

یگانه افزود: در خصوص قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول به بازار به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجتمع صنعتی پیلسان در نمایشگاه خودرو تهران در سالن گروه ماموت حضور خواهد داشت و بازدیدکنندگان می‌توانند از 10 تا 15 بهمن ماه از 10 صبح تا ساعت 18 برای ملاقات با این محصول جدید به غرفه این شرکت در نمایشگاه شهرآفتاب مراجعه کنند.

کشنده C9 پیلسان که در حقیقت نسخه C9H شرکت سیتراک است با یک موتور 13 لیتری 6 سیلندر MAN بهره می برد که 540 اسب بخار قدرت و 2500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به گیربکس 12 سرعته AMT  با برند ZF مجهز شده است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط