فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۳)

حضور ISQI در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

معرفی پروژه بزرگترین مرکز تست تصادف در خاورمیانه

عصر خودرو- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران،‌ علاوه بر خدمات فعلی خود در بازرسی خودرو و قطعات، ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش، تحقیقات بازار و تستهای آلایندگی، از برنامه های توسعه ای خود برای تستهای خودرو رونمایی میکند.

حضور ISQI در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آزاده انتظاری، مدیر ارتباطات این شرکت در توضیح این خبر می‌گوید: تست تصادف، آزمون خودروهای برقی و آزمایشگاه یورو 6 از پروژه‌های بزرگ در صنعت خودرو است که در حال اجرا بوده و قرار است طی حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، معرفی شوند.

    وی درخصوص مرکز تست تصادف، ادامه داد: این مرکز که بزرگترین مرکز تست تصادف خاورمیانه خواهد بود تحت اجرای  شرکت آزمون‌های ایمنی و کیفیت خودرو AQS است که با کنسرسیوم مشترکی بین ISQI و آذین خودرو، رایزکو و آرتاویل در حال ساخت است و انتظار داریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

    مدیر ارتباطات ISQI همچنین در مورد تست خودروهای برقی بیان کرد که مقدمات ایجاد این آزمایشگاه با شرکای تجاری در حال انجام است که به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهیم کرد.

    شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در نمایشگاه خودرو تهران در سالن ملل حضور خواهد داشت و بازدیدکنندگان می‌توانند از 10 تا 15 بهمن‌ماه (ساعات 10 صبح الی 17 عصر) در این غرفه حضور یافته و با برنامه های این شرکت برای ارتقای ایمنی، کیفیت و حفظ محیط زیست در صنعت خودرو و قطعات آشنا شوند و از دوره های آموزشی تخصصی تعریف شده برای روزهای نمایشگاه استفاده کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط