فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۱۰)

خبرهای خوب نماینده شاکمان در ایران: ارائه محصولات ویرا دیزل با استانداردهای ۸۵ گانه

عصر خودرو- شرکت ویرا دیزل به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت در نمایشگاه خودرو تهران «اتواکسپو» با همان محصولات قبلی حاضر می‌شود اما این بار با این تفاوت که تمامی محصولات استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کرده‌اند و به‌روز شده‌اند.

خبرهای خوب نماینده شاکمان در ایران: ارائه محصولات ویرا دیزل با استانداردهای ۸۵ گانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت ویرا دیزل به‌عنوان نماینده برند شاکمان در ایران سه محصول تجاری از این برند مطرح چینی را به بازار ایران عرضه می‌کند.

    کامیونت Y9 که با لوگو و نشان شاکمان عرضه می‌شود در نمایشگاه سال گذشته رونمایی شد اما امسال این محصول با دریافت تاییدیه استانداردهای 85گانه به نمایشگاه می‌آید.

    کشنده y3 که با لوگو و نشان اختصاصی ویرا عرضه می‌شود نیز قبل‌تر رونمایی شده بود اما در این نمایشگاه قرار است نسخه ارتقا یافته آن‌که علاوه بر دریافت تاییدیه استانداردهای 85 گانه، ایرادات مونتاژی آن نیز برطرف شده به نمایش دربیاید.

     

    در آخر شرایط عرضه کشنده دماغ‌دار Z3 نیز که از اولین رونمایی تاکنون توجه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کرده بود در این نمایشگاه اعلام می‌شود.

    ویرا دیزل یک شرکت جوان از زیرمجموعه‌های گروه ماموت است که از سال 1400 با معرفی سه محصول از برند شاکمان فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1401 با تغییر لوگو و هویت بصری، فصل جدید از فعالیت‌های خود را رقم زد.

    این شرکت خودروساز تاکنون بیش از 200 دستگاه کامیونت و بیش از 100 دستگاه کشنده به مشتریان B2B خود تحویل داده است. این شرکت در نظر دارد تا در راستای اهداف توسعه ای خود، شبکه ارائه خدمات پس از فروش خود را در سراسر کشور گسترش دهد و با ارائه آموزش های مفید و کاربردی سطح توانمندی شبکه خود را بالا ببرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط