فونیکسریمکسبهتام

طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان:

محصولات وارداتی «رنو» با ماموت خودرو می‌آیند

عصر خودرو- به گفته معاون فروش شرکت ماموت خودرو، بهترین و مجهزترین خودروهای وارداتی از برند رنو و فولکس واگن، توسط این شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان عرضه می‌شود.

محصولات وارداتی «رنو» با ماموت خودرو می‌آیند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سعید پهلوان افزود: با توجه به اجرای طرح جدید فروش خودروهای وارداتی با سقف قیمت 25 تا 35 هزار یورو (ویژه جانبازان 50٪ به بالا) شرکت ماموت خودرو نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت خودرو، اقدام به عرضه خودروهایی از برند فولکس واگن و رنو در سامانه بکپارچه فروش خودروهای وارداتی کرده است.

    پهلوان اظهار داشت: ما در گروه ماموت تنها به دنبال اسم و برند نیستیم و تلاش کردیم تا خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده برای طرح ویژه جانبازان، از فول آپشن‌ترین و کامل‌ترین مدل‌های ممکن این خودروها باشند.

    او در ادامه و در خصوص تنوع مدلهای انتخاب شده برای واردات افزود: با توجه به همکاری شرکت ماموت خودرو با برندهای فولکس واگن آلمان و همچنین به تازگی رنو فرانسه، خودروهای فولکس واگن گلف، تیگوان و تَوندور (Tavendor) از این برند معتبر آلمانی و همچنین از برند رنو نیز خودروهای تلیسمان و کولیوس، به عنوان مدل‌های وارداتی طرح جانبازان و با کامل‌ترین سطح آپشن‌ها در نظر گرفته شده اند.

    در حال حاضر طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان، بر اساس اولویت‌های اعلامی وزارت صمت در حال برگزاری است و جانبازان محترم می‌توانند بر اساس اولویت‌ بندی‌های اعلام شده در این طرح شرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط