فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۵۳)

KMC T۹ رونمایی شد؛ پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور برای اولین بار پیکاپ جدید KMC T۹ را در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشت.

KMC T۹ رونمایی شد؛ پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹:۰۰
  • KMC T9 رونمایی شد؛ پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید
  • پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید
  • پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید
  • پیکاپ کت و شلوار پوش کرمان موتور از راه رسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تی9 علاوه بر تحول در نمای ظاهری نسبت به T8 از قوای محرکه به مراتب قدرتمندتر و آپشن های بیشتر(حتی سانروف) بهره می برد و علی رغم بهره گیری از سیستم دو دیفرانسیل و قابلیت های آفرودی، یک پیکاپ کت و شولوار پوش خاص به حساب می آید که برای رقابت با نسل جدید پیکاپ های بازار ایران به میدان خواهد آمد.

کی‌ام‌سی T9 از پیشرانه 2 لیتر توربو با حداکثر توان 187 اسب بخار و نهایت گشتاور 290 نیوتن متر نیرو می گیرد. قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF به هر چهار چرخ می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع دوبل جناغی است و در عقب سیستم تعلیق فنر تخت روی این خودرو قرار گرفته است.

در کابین KMC T9 با یک طراحی مدرن روبرو هستیم و کیفیت متریال نسبت به  T8 کاملا ارتقا یافته است. صفحه نمایش مرکزی بصورت عمودی طراحی شده است. کلاستر خودرو دیجیتال است و دسته دنده از نوع الکترونیکی است. دکمه های تنظیم حالت انتقال قدرت و باقی امکانات در کنار دسته دنده است و سانروف روی این پیکاپ نصب شده است که در هیچ یک از دیگر پیکاپ های بازار ایران دیده نمی شود.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی ، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش ، رادار نقطه کور ، سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی 10.4 اینچی ، تهویه اتوماتیک ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری و… اشاره کرد.

عکس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط