فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۶۰)

خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی

Geometry C در اتواکسپو تهران معرفی شد

عصر خودرو- شرکت معتبر جیلی چین در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار برند جدید Geometry را برای توسعه خودروهای برقی و پاک معرفی کرد.

خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱:۰۰
  • خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی
  • خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی
  • خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی
  • خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت فرداموتورز در راستای واردات محصولات جدید بخصوص از برند معتبر جیلی، مدل جئومتری C از این برند را انتخاب کرد. این خودرو بر پایه پلتفرم جیلی امگرند GS توسعه پیدا کرده است و پس از نمایش در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تبریز، برای دومین بار در اتواکسپو تهران 1402 به نمایش درامد.

در بخش ظاهری جیلی جئومتری C با یک هاچ‌بک کراس مواجه هستیم. جلوپنجره این خودرو برقی، کاملاً پوشانده شده است. چراغ های اصلی جلو از 80 لامپ LED تشکیل شده است که نوردهی بسیار قدرتمندی دارد.همچنین ورودی هوای سپر از نوع فعال است که زاویه تیغه های آن به نسبت سرعت خودرو و میزان ورود هوا تغییر می کند. دستگیره ها در نمای جانبی مخفی است و به همین دلیل نمای جانبی این خودرو کاملا یکدست به چشم می آید. چراغ های اصلی عقب طراحی یکپارچه دارند و در گرافیک داخلی آن ها در مجموع از 216 لامپ LED استفاده شده است.

فضای داخلی کابین جئومتری، طراحی به‌روز و متفاوتی دارد. نمایشگر پاپ‌آپ در میانه داشبورد و دریچه های متفاوت سیستم تهویه از جمله ویژگی های کابین جئومتری C است. نمایشگر اصلی این خودرو 12٫3 اینچ  سایز دارد. یک نمایشگر دیجیتال بسیار کوچک نیز به عنوان کلاستر(اطلاعات پشت فرمان) خودرو به‌کار رفته است.

این خودرو در بخش امکانات ایمنی و رفاهی به مواردی همچون سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، سقف شیشه ای، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین 360 درجه، دستگیره های جمع شونده برقی، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، رادار تابلوخوان، تهویه اتوماتیک دوکاناله، پاکسازی هوای کابین، هدآپ دیسپلی و… مجهز است.

جئومتری C به یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر مجهز است و توان را به چرخ های جلو می رساند. ظرفیت باتری های این خودرو می تواند 53 کیلووات ساعت و یا 70 کیلووات ساعت باشد. این خودروی برقی بسته به ظرفیت باتری هایش می تواند مسافت 400 تا 550 کیلومتر را بپیماید. باتری های جئومتری C توسط کمپانی معتبر CATL تأمین می شود و دارای فناوری آب خنک است.

عکس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط