فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۶۳)

در گفت و گو با رییس فروش انرژی های سبز مادیران تشریح شد: تنوع شارژر های X.vision را بشناسید

عصر خودرو- با گسترش خودروهای برقی بسیاری از مردم نگران گسترش زیرساخت ها در این حوزه هستند. گروه مادیران با شرکت انرژی های سبز مادیران و برند X.Vision برای رفع بخضی از این نگرانی به عنوان دومین شرکت فعال در این حوزه قدم به میدان گذاشته است.

در گفت و گو با رییس فروش انرژی های سبز مادیران تشریح شد: تنوع شارژر های X.vision را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» در همین زمینه گفت و گویی با رییس فروش انرژی های سبز مادیران داشتیم. غیاثوند گفت: در صنعت خودروهای برقی دو نوع شارژر AC و DC داریم که فعلا شارژر های AC از 7 تا 20 کیلووات را برای اولین بار در اتواکسپو تهران به نمایش گذاشته ایم. رییس فروش انرژی های سبز مادیران افزود: سعی کرده ایم آپشن هایی با تنوع بالای آپشن را به نمایش بگذاریم. شارژر های AC بیشتر برای ساختمان ها و مجتمع ها است که دارنده خودرو مدت زمان بیشتری برای شارژ دارد و این شارژ معمولا بیش از 3 تا 4 ساعت زمان می برد.

    غیاثوند گفت: برای مثال یکی از شارژ های ایستگاهی(Station) ایستاده ما دو خروجی(Connector) دارد و توان کل آن 22 کیلووات است که می تواند همزمان دو خودرو را با خروجی 11 کیلووات شارژ کند.
    رییس فروش انرژی های سبز مادیران در زمینه قیمت این شارژر ها گفت: قیمت شارژر ها از حدود 10.600 تا 58 میلیون تومان متنوع است وبسته به آپشن ها و کیلووات دستگاه متغیر است. تنوع شارژر های AC ما به طور کلی شامل 3 تا 22 کیلووات می شود و از آن بالاتر تا 160 کیلووات از نوع DC است.

    غیاثوند در معرفی نسخه پایه شارژر های دیواری ساختمانی گفت:  نسخه های NewFace دیواری Home مخصوص ساختمان ها با آپشن کمتر نسبت به شارژر های بزرگتر است. این دستگاه بلوتوث، وای فای و سطح حفاظتی ( در برابر عوامل محیطی مثل برف و باران) دارد و سیستم DLB یا کنترل هوشمند جریان، این دستگاه به صورت خودکار میزان برق آزاد بر برق مورد استفاده در ساختمان ، انرژی مورد نیاز شارژ خودرو را تامین می کند تا از نوسان جلوگیری کند تا وسایل برقی ساختمان ها دچار مشکل نشوند.
    غیاثوند در پایان اشاره کرد : همچنین یک نرم افزار طراحی کرده ایم که مدیریت ساختمان با در اختیار داشتن آن از میزان استفاده هر ساکن در زمینه شارژر های برقی با خبر باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط