فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۶۴)

بازدید سرپرست سازمان تاکسیرانی از غرفه کرمان موتور

عصر خودرو- سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران امروز در خلال برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از غرفه کرمان موتور بازدید کرد.

بازدید سرپرست سازمان تاکسیرانی از غرفه کرمان موتور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» شادی ملکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ظهر امروز به همراه مدیران این سازمان با حضور در غرفه کرمان موتور ضمن بازدید از محصولات این شرکت از سدان برقی KMC J7 که به تازگی به ناوگان تاکسی رانی تهران پیوسته است بازدید کردند.

    او در خلال این بازدید با اشاره به عزم دستگاه های مربوط و کرمان موتور برای نقش آفرینی در طرح جایگزینی تاکسی های تهران با نمونه های برقی گفت:  با توجه به سیاست های کلانی که در کاهش آلودگی هوا و به ویژه کاهش مصرف سوخت در کشور تدوین شده است، نقش خودروسازان داخلی در اجرای این طرح بسیار اهمیت دارد. از این رو چندی پیشJAC E50A به عنوان یک خودروی پاک به ناوگان تاکسی رانی پیوسته است و امیدواریم روند توسعه این طرح با سرعت و مشارکت دستگاه ها ادامه پیدا کند.

    او در ادامه گفت:تلاش ما در تاکسیرانی این است که بتوانیم اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد را افزایش دهیم تا نظم در تردد شهری بهبود یابد.
    گفتنی است تاکسی‌های برقی JAC E50A از موتور EV به قدرت 142 کیلووات بهره می برند.باتری های این خودرو از نوع لیتیوم آهن فسفات هستند که با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت می توانند تا 402 کیلومتر پیمایش داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط