فونیکسریمکسبهتام

حکم در دادگاه تجدیدنظر شکست؛

حکم جنجالی علیه پرسپولیس شکست

عصر خودرو- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در دادگاه تجدیدنظر پرونده قرعه کشی اتومبیل ب ام و را مختومه کرده است.

حکم جنجالی علیه پرسپولیس شکست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر خودرو» به نقل از ورزش سه، روز گذشته اسناد جدید باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال نشان می‌دهد که یکی از هواداران پرسپولیس به نام «یحیی خواجه» به دلیل عدم دریافت خودروی بی ام و که در قرعه کشی اسپانسر این باشگاه برنده شده بود، در دادگاه بدوی علیه سرخپوشان شکایت کرده و حکم گرفته است.

    با این حال باشگاه پرسپولیس امروز سند جدیدی را در این سامانه منتشر کرد که نشان می‌دهد شکایت در دادگاه بدوی مربوط به صورت‌های مالی تا خرداد 1402 است و بعد از آن این باشگاه توانسته حکم نهایی را به سود خود دریافت کند.

    به این ترتیب باشگاه پرسپولیس هیچ مسئولیتی در تعهد به اهدای این جایزه به هوادار پرسپولیس نخواهد داشت تا یک شکایت سنگین از روی سر سرخپوشان عبور کند.

    باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود نوشت:

    در سال 1397 با توجه به قرعه کشی فوتبالی سامانه پیامکی، فردی برنده کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی BMW شد. طبق مفاد پرونده با اجرایی نشدن این امر، فرد مذکور در تابستان سال 1400، نسبت به طرح دعوا در دادگاه اقدام نمود.

    رای بدوی در تیرماه سال جاری صادر شد. بر اساس آن، کارگزار مجری طرح مسئول پرداخت جایزه مورد اشاره گردید. همچنین با اقدام باشگاه و دفاعیات بخش حقوقی در خصوص باشگاه پرسپولیس رد دعوی صورت گرفت.

    به این ترتیب، شرکت کارگزار نسبت به تجدیدنظر خواهی اقدام نمود که در پی آن، شعبه 18 دادگاه تجدید نظر استان تهران در دادنامه خود، رای بدوی را تایید نموده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط