فونیکسریمکسبهتام

مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تمدید شد

عصر خودرو- رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تا پایان بهمن تمدید شد.

مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تمدید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه گفت: با توجه به انباشت گواهی اسقاط در صفحات واردکنندگان کشنده‌ها، از چندی پیش امکان انتقال گواهی‌های اسقاط به صفحات سایر وارکنندگان فراهم شده است.

    وی بیان داشت: واردکنندگانی که قصد انتقال گواهی‌های اسقاط را دارند باید در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir کاربری ایجاد و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

    رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده بیان داشت: هرگونه واسطه‌گری گواهی اسقاط تخلف محسوب شده و با شرکت‌های متخلف برخورد شده و ارائه خدمات با آنها محدود می‌شود.

    وی افزود: در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت نیز اعلام کرده است، آمادگی دارد، به صورت رایگان نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

    وی با اشاره به قانون ساماندهی صنعت خودرو تاکید کرد: ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده در صورت عدم وجود اسقاط به اندازه کافی، اجازه پرداخت نقدی را برای واردکنندگانی ایجاد خواهد کرد که در صفحات کاربری آنها انباشت گواهی اسقاط وجود نداشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط