فونیکسریمکسبهتام

از صبح ۲۶ بهمن ماه

نخستین فروش پیکاپ جدید KMC T۹ +شرایط فروش و کاتالوگ

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور از صبح روز ۵شنبه ۲۶ بهمن ماه نخستین مرحله فروش پیکاپ جدید KMC T۹ را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری آغاز می کند.

نخستین فروش پیکاپ جدید KMC T۹ +شرایط فروش و کاتالوگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کرمان موتور این پیکاپ جدید را با قیمت مصوب 1.950 میلیون تومان با مدل 1403 عرضه می کند و ثبت نام آن از ساعت 8 صبح پنج شنبه 26 بهمن ماه از طریق وب سایت آنلاین فروش کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir آغاز می شود.

    رنگ های این خودرو  شامل سفید، مشکی، آبی، قرمز و خاکستری می شود.

    تی9 علاوه بر تحول در نمای ظاهری نسبت به T8  از قوای محرکه به مراتب قدرتمندتر و آپشن های بیشتر(حتی سانروف) بهره می برد و علی رغم بهره گیری از سیستم دو دیفرانسیل و قابلیت های آفرودی، یک پیکاپ کت و شلوارپوش خاص به حساب می آید که برای رقابت با نسل جدید پیکاپ های بازار ایران به میدان خواهد آمد.

    کی‌ام‌سی T9 از پیشرانه 2 لیتر توربو با حداکثر توان 187 اسب بخار و نهایت گشتاور 290 نیوتن متر نیرو می گیرد. قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF به هر چهار چرخ می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع دوبل جناغی است و در عقب سیستم تعلیق فنر تخت روی این خودرو قرار گرفته است.

    در کابین KMC T9 با یک طراحی مدرن روبرو هستیم و کیفیت متریال نسبت به  T8 کاملا ارتقا یافته است. صفحه نمایش مرکزی بصورت عمودی طراحی شده است. کلاستر خودرو دیجیتال است و دسته دنده از نوع الکترونیکی است. دکمه های تنظیم حالت انتقال قدرت و باقی امکانات در کنار دسته دنده است و سانروف روی این پیکاپ نصب شده است که در هیچ یک از دیگر پیکاپ های بازار ایران دیده نمی شود.

    از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی ، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش ، رادار نقطه کور ، سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی 10.4 اینچی ، تهویه اتوماتیک ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری و… اشاره کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط