فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی خبر داد:

شرایط فروش نقد و اقساط موتورسیکلت در نمایندگی‌های نیرو موتور گودرزی

عصر خودرو- شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی پایتخت و البرز که نماینده رسمی خودروسازان به نامی همچون ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، BM Cars، مدیران خودرو، فونیکس، ماموت خودرو و آمیکو است علاوه بر خریدوفروش و خدمات پس از فروش خودرو، بزرگ‌ترین شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیرو موتور را نیز در استان‌های تهران و البرز در اختیار دارد. کسری شیروانی مدیر روابط عمومی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار «عصر خودرو» توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

شرایط فروش نقد و اقساط موتورسیکلت در نمایندگی‌های نیرو موتور گودرزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در ابتدا بابیان این موضوع که مجموعه نیرو موتور یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در کشور است گفت: این شرکت محصولات برندهای یاماها، Galaxy ، TVS و برند اختصاصی نیرو موتور را به بازار عرضه می‌کند. این مجموعه طیف گسترده‌ای از موتورسیکلت در کلاس‌های متنوعی همچون موتور شهری، موتور اسکوتر، موتوربرقی، موتور کاب، موتور ورزشی، موتور مسافرتی، چهارچرخ، کافه ریس و موتورهای تریل و آفرودی را سبد محصولات خود دارد.

 

وی افزود: شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی حاضر در پایتخت و استان البرز در 7 شعبه مجزا فروش محصولات نیرو موتور را انجام می‌دهد و در 5 شعبه نیز خدمات پس از فروش و تضمین را به مشتریان ارائه می‌کند.

شیروانی گفت: نمایندگی‌های فروش نیرو موتور در مجموعه گودرزی در سعادت‌آباد، فتح، کرج، تهرانسر، شهریار، اسلامشهر و کاشانی واقع‌شده‌اند. تمامی این نمایندگی‌ها به‌صورت یکپارچه فروش موتورسیکلت با شرایط نقد و اقساط را به مشتریان ارائه می‌کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: شهرک اتومبیل گودرزی تلاش کرده تا شبکه گسترده‌ای را برای ارائه موتورسیکلت به مشتریان فراهم کند تا هر مشتری بتواند رد نزدیک‌ترین محل به منزل یا محل کارش بتواند موتورسیکلت موردنظرش را دریکی از نمایندگی‌های نیرو موتور گودرزی ببیند.

وی با اشاره به این موضوع که انجام تست درایو رایگان موتورسیکلت در نمایندگی‌های شهرک اتومبیل گودرزی برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است گفت: مشتریان و علاقه‌مندان به خرید موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های نیرو موتور گودرزی موتور موردنظرشان را به‌صورت رایگان تست کنند و بعد از انتخاب بین چند نمونه موردنظر، به‌صورت نقد یا اقساط خرید خود را انجام دهند.

شیروانی افزود: در نمایندگی‌های نیرو موتور گودرزی علاوه بر ارائه گارانتی یک سال یا 10 هزار کیلومتر برای تمامی موتورسیکلت‌ها، انواع خدمات فروش و نصب اکسسوری و تیونینگ نیز تعبیه‌شده است و تمامی موتورسیکلت‌ها نیز به‌صورت تحویل آنی به مشتریان ارائه می‌شود. در روش فروش نقدی بلافاصله بعد از تکمیل وجه و در روش فروش اقساطی بلافاصله بعد از تکمیل مدارک و تسویه پیش‌پرداخت، موتورسیکلت خریداری‌شده به مشتری تحویل داده خواهد شد. وی افزود: هدایای رایگانی همچون کلاه کاسکت و ... نیز به مشتریانی که موتورسیکلت خود را از یکی از شعب هفت‌گانه شهرک اتومبیل گودرزی خریداری کنند تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط