فونیکسریمکسبهتام

آغاز مزایده‌ها برای فروش موتورسیکلت‌ بالای ۲۵۰۰ سی سی

۱۶۱ موتور سنگین فروخته شد

عصر خودرو- معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف حدود ۷۴ هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تاکنون ۴ مزایده فوق العاده برای موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی برگزار شد و حدود ۱۶۱ دستگاه به فروش رسید.

۱۶۱ موتور سنگین فروخته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با اشاره به آغاز فرآیند تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای 2500 سی سی گفت: در راستای تعیین تکلیف اقلام در اختیار سازمان و بر اساس بند 5 تغییرات متفرقه سال 1402 و همچنین با عنایت به مصوبه شورای امنیت کشور تاکنون 4 مزایده فوق العاده بین دستگاه های مشمول برای موتورسیکلت های بالای 250 سی سی در اختیار برگزار شده و در حدود 161 دستگاه با مبلغ 140 میلیارد ریال به فروش رسیده است.

    عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: تا پایان سال جاری تعداد 4 مزایده فوق العاده مختص موتور سیکلت های بالای 250 سی سی برگزار می شود و کلیه دستگاه های مشمول می توانند از طریق مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام نمایند.

    غلامی از تعیین تکلیف حدود 74 هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم خبر داد و  گفت:  فروش اموال منقول با رشد 425 درصدی از زمان ورود هیات مدیره جدید سازمان (از سال 1401 تاکنون) در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل به رقم  20 هزار میلیارد تومان رسیده است.

    عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان از بازگشت 37 هزار میلیارد تومان کالا از طریق اعاده به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با رشد 1.230 درصدی از زمان ورود هیات مدیره جدید سازمان (از سال 1401 تاکنون) در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط