فونیکسریمکسبهتام

برگزاری همایش ایمنی پلیس با امدادگران

اعلام آمادگی امدادخودروایران برای خدمات‌رسانی در طرح امداد نوروزی

عصر خودرو- همایش ایمنی پلیس با امدادگران شرکت امدادخودرو ایران، با هدف آمادگی این ناوگان برای حضور در طرح خدمات و امدادنوروزی ۱۴۰۳ گروه صنعتی ایران خودرو و همراهی با سایر ناوگان‌های امدادرسان و خدمات‌رسان برگزار شد.

اعلام آمادگی امدادخودروایران برای خدمات‌رسانی در طرح امداد نوروزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات امدادخودرو ایران، در این همایش، نحوه استقرار امدادگران در جایگاه‌های مناسب در معابر بزرگراه‌ها و اقدامات لازم هنگام تصادفات یا تعمیرات خودروی مشتریان و همچنین نکات ایمنی مربوط به خودروهای امدادی هنگام بروز حوادث و تسهیل عبور و مرور هم‌وطنان با حضور امدادگران تهران و دفاتر منطقه‌ای تشریح شد.

    معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در این همایش، با اشاره به قرار گرفتن در هفته‌های پایانی سال و افزایش تردد خودروها و عابران پیاده در سطح شهر گفت: بررسی به عمل آمده از آمارهای تصادفات رانندگی در سال‌های گذشته، حاکی از آن است که روزهای پایانی سال آمار تصادفات افزایش داشته است که بیش‌تر آن در اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات در معابر سطح شهر رخ داده است.

    سرهنگ مومنی نکاتی را درخصوص خدمات‌رسانی صحیح و ایمن، نحوه علائم گذاری و رعایت استانداردهای لازم برای برقراری امنیت رهگذران حین امدادرسانی و همچنین نحوه تشخیص مقصر حادثه خصوصا در مسیرهای پرتردد به منظور راهنمایی و کمک به هم‌وطنان و کاهش بار ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات و ایام خاص توضیحاتی ارایه کرد.
    رییس آموزش پلیس راهور تهران بزرگ نیز اظهار کرد: امسال نیز هم‌زمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهروندان در حال آماده شدن برای استقبال از بهار و سال جدید هستند که به تبع آن شاهد افزایش تردد جهت انجام امور اداری و خرید مایحتاج شب عید توسط شهروندان در سطح معابر شهر هستیم، از این رو لازم است شهروندان نکات و هشدارها را مورد توجه قرار دهند تا ایمنی ترافیکی بالایی داشته باشند.

    سرهنگ موسوی، ضمن نمایش کلیپ و ارایه گزارشی از میزان تصادفات در کشور، بر نحوه امدادرسانی و شیوه به کارگیری ابزارهای ایمنی و اقدامات اولیه امدادی تاکید و اظهار امیدواری کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، با همکاری امدادخودرو ایران، خدمات‌رسانی هرچه بهتر و کارآمد این شرکت را در کنار سایر ارگان‌های امدادی اورژانس، هلال احمر و پلیس برای تمامی هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور شاهد باشیم.  

    حجت فدایی، مدیر خدمات سیار امدادخودرو ایران نیز در این همایش، با اشاره به ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ها در کشور گفت: هر ساله در ایام نوروز شرکت امداد خودرو ایران با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی، پوشش امدادی جاده‌های کشور را افزایش می‌دهد. به روزرسانی دانش و مهارت امدادگران و تسلط ناوگان جاده‌ای امدادخودروایران ضمن تضمین ارایه خدمات بهتر به هم‌وطنان در ایام نوروز در دیگر ایام سال نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و در عمل به افزایش ایمنی جاده‌های کشور کمک به سزایی می‌کند.

    گفتنی است، شماره سراسری 096440 و وب سایت www.096440.con و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر به صورت شبانه در خدمت هم‌وطنان سراسر کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط