فونیکسریمکسبهتام

به بهانه آغاز کمپین تبلیغاتی ماموت خودرو:

اصالت آلمانی، کیفیت آرمانی: رمز رقابتی محصولات جتا در بازار ایران

عصر خودرو- شرکت ماموت خودرو با اتکا به سابقه درخشان خود در صنعت خودرو، بار دیگر با برند جتا و شعار "کیفیت آرمانی، اصالت آلمانی" به میدان آمده است.

اصالت آلمانی، کیفیت آرمانی: رمز رقابتی محصولات جتا در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بیلبوردهای ساده و مونوکروم این برند، حامل پیامی عمیق در خصوص اصالت و کیفیت محصولات جتا هستند.

    اصالت آلمانی، وجه تمایز کلیدی
    بابک چهارباشیان، مدیر بازاریابی شرکت ماموت خودرو، در گفتگو با خبرنگار عصر خودرو، با اشاره به طرح ساده و مینیمالیستی بیلبوردهای جتا در میان بیلوردهای پرزرق‌وبرق دیگر، این تمایز را نشان‌دهنده تمرکز برند بر اصالت محصول دانست.

    چهارباشیان بابیان اینکه خطوط بدنه، پلتفرم، قوای محرکه و تمامی اجزا و ادوات ظاهری و فنی خودرو خبر از اصالت آلمانی آن می‌دهند، گفت: «طرح ساده و رنگ خنثی باهدف سوق دادن نگاه‌ها به سمت اصالت محصول انتخاب‌شده است.

     

    کیفیت آرمانی، حاصل مهندسی آلمانی
    مدیر بازاریابی ماموت خودرو با تأکید بر استفاده خودروهای برند جتا از پلتفرم MQB و قوای محرکه مشابه با محصولات خانواده فولکس‌واگن ازجمله فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک افزود: «با توجه به این‌که پلتفرم در حقیقت استخوان‌بندی اصلی یک خودرو است، استفاده از پلتفرم مشترک با فولکس‌واگن خبر از «اصالت آلمانی» محصولات می‌دهد.»

    بابک‌ چهارباشیان استفاده از قوای محرکه فولکس‌واگن یعنی موتور 1.4 توربوشارژ TSI در مدل‌های VS5 و VS7 و موتور 1.5 لیتر تنفس طبیعی در مدل VA3 و همچنین دیگر ادوات فنی آلمانی باکیفیت را دلیل اثبات بخش دیگر شعار یعنی «کیفیت آرمانی» معرفی کرد.

    همکاری مشترک فولکس‌واگن و FAW
    اولین نسل از فولکس‌واگن جتا (A1) در سال 1979 معرفی شد و تاکنون 7 نسل از این سدان محبوب در بازار جهانی عرضه‌شده است، اما موفقیت و فروش بسیار خوب مدل‌های جتا در چین موجب شد تا فولکس‌واگن و FAW در سال 2019 و در قالب یک جوینت ونچر، برند جتا را به‌عنوان یک زیرشاخه از محصولات خانواده فولکس‌واگن توسعه دهند و مدل جدید VA3 را با پلتفرم A05+ و تحت همین برند به بازار عرضه کنند. در فاصله‌ای اندک پس از تولید VA3، دو مدل کراس‌اوور یعنی VS5 و VS7 نیز با بهره‌گیری از پلتفرم MQB فولکس‌واگن، به سبد محصولات جتا اضافه شدند.

    این محصولات توسط ماموت خودرو در بازار ایران عرضه می‌شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط