فونیکسریمکسبهتام

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

صدور تخفیفی و اقساطی بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه خودرو برای بازنشستگان

عصر خودرو- صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح صبا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، به عنوان دومین اقدام، شرکت بیمه ملت خدمات صدور بیمه نامه‌های خود را به صورت تخفیفی و اقساطی مطابق شرایط سال جاری و گذشته را اجرا می‌کند.

صدور تخفیفی و اقساطی بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه خودرو برای بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که میزان حقوق خالص دریافتی آنها بیشتر از پنج میلیون ریال باشد، می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور یا با مراجعه به پایگاه الکترونیکی بیمه ملت با دریافت خدمات صدور بیمه نامه های شرکت بیمه ملت، از شرایط تخفیف یا تقسیط بهره مند شوند.

    برای این منظور، جهت استعلام و اعتبارسنجی، بازنشسته و وظیفه بگیر پس از درخواست استفاده از شرایط تخفیف ویژه و صدور بیمه نامه باید ضمن ارائه کارت ملی، شماره ملی و شماره دفترکل خود را به کارمند صدور بیمه نامه نمایندگی شرکت بیمه اعلام کنند.

    براساس این گزارش، تخفیف های قابل انجام برای افراد متقاضی از سوی شرکت بیمه ملت، شامل 2.5درصد شخص ثالث خودرو، 50درصد مازاد شخص ثالث، 30درصد بیمه بدنه و 30درصد نیز برای بیمه آتش سوزی منازل مسکونی خواهد بود.

    صدور تخفیفی و اقساطی بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه خودرو برای بازنشستگان

    ضمن اینکه بنا به میزان خالص دریافتی حقوق، سقف اعتبار تخصیصی مشمولین 11 میلیون تومان است و بازپرداخت تسهیلات اعتبار تخصیصی در 11 قسط مساوی از حقوق بازنشسته یاوظیفه بگیر کسر می شود.

    فهرست نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور در سایت این شرکت به نشانی www.melat.ir موجود است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز پاسخگویی شرکت بیمه ملت به شماره تلفن 85333 -021 تماس بگیرند.

    نرم افزار صبا (صندوق بازنشستگی الکترونیک) این نرم افزار در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری طراحی شده است. این نرم افزار در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است. بازنشستگان می توانند با دانلود و نصب این برنامه از خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط