فونیکسریمکسبهتام

حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، محصولات و موتورهای جدید خود را به نمایش می‌گذارد.

حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز،‌ گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت اجتماعی،‌ رویکرد حمایت از محیط زیست و سیاست حرکت به سمت کاهش آلایندگی هوا و تولید محصولات و موتورهای به روز،‌ در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست،‌ حضور یافته و آخرین محصولات و دستاوردهای سازگار با محیط زیست خود را ارائه می کند.

    در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا خودروهای سینوگلد برقی، چانگان ایدو EV460 برقی، ‌شاهین پلاس اتوماتیک و ساینا CNG و موتورهای شرکت مگاموتور ME16 ، N20 و M15i را به نمایش گذاشته است.

    این رویداد بین‌المللی از تاریخ 13 الی 16 اسفندماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برپا است و بازدیدکنندگان علاقمند از ساعت 9 الی 18 می‌توانند از غرفه گروه سایپا بازدید کنند.

    گفتنی است،‌ مدیریت بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه‌های زیست محیطی، بانکداری الکترونیک، پروژه‌های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه‌گیری و فناوری‌های آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، استانداردهای روز محیط زیست در حوزه های مختلف، اقدامات زیست محیطی صنایع، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و سایر زمینه‌های فنی، مهندسی و فناورانه از مهم‌ترین زمینه‌های حضور فعالان و علاقه‌مندان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط