فونیکسریمکسبهتام

حس رانندگی جسورانه، با استاندارد بین‌المللی ایمنی و پنج‌ستارة LUCANO۷

عصر خودرو- LUCANO ۷، محصول متمایز برند LUCANO، یک SUV آفرود شهری است که علاوه بر عملکرد متمایز در جاده‌های برون‌شهری، ایمنی هوشمند را در طراحی خود در نظر گرفته است. با نگاهی به کاربری کلاسیک این خودروی آفرود، این محصول تجربه رانندگی و ایمنی ای را با خود به ارمغان آورده که از ساختار کلاسیک خودروهای آفرودی فراتر رفته است.

حس رانندگی جسورانه، با استاندارد بین‌المللی ایمنی و پنج‌ستارة LUCANO۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بهره‌گیری از استاندارد بین‌المللی ایمنی و پنج‌ستاره، در خودروی LUCANO7 باعث شده تا ساختار تبادل انرژی، به صورتی بهینه و cage-type توسعه پیدا کند. در مقایسه با ساختارهای بدنه سنتی، استفاده از ساختار cage-type در طراحی خودروی LUCANO 7 باعث شده تا این خودرو، وزن سبک، استحکام بالا و متریال بهتر و ارتقا یافتهتری داشته باشد. این ساختار می‌تواند؛ مانند یک "پیله فولادی" دور راننده و سرنشینان قرار گیرد و تبادل انرژی و حفاظت از سرنشینان در شرایط مختلف را به طور قابل‌توجهی بهبود ببخشید و با رویکردی یکپارچه از بروز آسیب‌های جدی در تصادفات و نیز شرایط مختلف جاده‌ای، جلوگیری کند.

    ستون سه‌گانه در پنج‌گانه تقویت شده، مستحکم و دولایه LUCANO7 تقریباً تمام قسمت خودرو را پوشش می‌دهد و ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را به حداکثر می‌رساند. ساختار اسکلت این خودرو،  با ایجاد کانال‌های انتقال نیرو تقویت شده و مسیر انتقال نیرو را علمی‌تر و معقول‌تر کرده است که این امر می‌تواند تأثیرات ناشی از تصادفات و حوادث را به طور مؤثری پراکنده و کم کند و از تغییر شکل بیش از حد کابین مسافر جلوگیری کند.

     

    علاوه بر این، خودرو LUCANO 7 دارای نسبت فولاد با مقاومت بالا بیش از 80٪ با بار فشاری سقف 5.11 و سفتی پیچشی 23000 نیوتن متر بر درجه است. با دارا بودن این شاخصه می توان گفت که این خودرو می تواند نزدیک به 8 تن فشار را بدون تغییر شکل تحمل کند. بدنه قوی این خودرو علاوه بر ایمنی، عملکرد راننده را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

    شایان‌ذکر است که LUCANO7  همچنین از قاب یکپارچه کامپوزیتی استفاده می‌کند که به طور مؤثری استحکام ساختاری بدنه خودرو را در برخوردهای جزئی بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، با وجود 10 ایربگ، هر راننده و سرنشین خودرو در مواقع اضطراری، از محافظت کاملی برخوردار می‌شوند، چرا که رانندگی راحت و سواری ایمن  و دستیابی به "حفاظت کامل" در اولویت LUCANO قرار دارد.

    ویژگی‌های سخت‌افزاری قوی و سیستم هوشمند ADAS خودروی LUCANO به طور کامل با نیاز سرنشینان در تمام سناریوهای سفر تطابق یافته است. این خودرو با دارابودن 20 فناوری پیشرفته در حالت های مختلف رانندگی هوشمند، می تواند خطرات محیطی بالقوه را در حین رانندگی درک کرده و از وقوع احتمالی آن جلوگیری کند.



    LUCANO به تحقیقات و توسعه همه‌جانبه پایبند است و از نوآوری‌های تکنولوژیکی برای صعود به قله‌های جدید در تجربه هوشمند و ایمن رانندگی خارج از جاده شهری استفاده می‌کند. همه این تلاش‌ها در مسیر تجربه متفاوتی از سفر خارج از جاده برای کاربرانی است که به دنبال رانندگی آفرود و هوشمند هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم