فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد

برگزاری طرح امداد نوروزی گروه سایپا از ۲۴ اسفندماه و ارائه خدمات در بیش از ۵۰۰ نمایندگی

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک از برگزاری طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه خبر داد و گفت: در طول مدت اجرای طرح، بیش از ۵۰۰ نمایندگی به ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند پرداخت.

برگزاری طرح امداد نوروزی گروه سایپا از ۲۴ اسفندماه و ارائه خدمات در بیش از ۵۰۰ نمایندگی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مجتبی معظمی با اشاره به آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، گفت: وظیفه ما، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به پیش بینی حجم مسافرت‌ها در ایام نوروز، نمایندگی‌های سایپا به همراه تیم‌های امدادی و پایگاه های امدادی ثابت و سیار، خدمات‌ مورد نیاز را به مسافران ارائه خواهند داد.

    او افزود: تمام پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل انجام شده و با وجود تامین مناسب قطعات، در مواقع ضروری نیز قطعات یدکی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

    معظمی با اشاره به حضور فعال 547 ناوگان امدادی در قالب پایگاه های روزانه، شبانه و سیار در طرح امداد نوروزی گروه سایپا، گفت: ارائه خدمات امدادی و همچنین ارائه خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس های ادواری، نصب آپشن، انجام خدمات تعمیرگاهی سبک و ... از جمله اقدامات قابل ارائه به مشتریان در این طرح ویژه خواهد بود.

    مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه تیم های نظارت و بازرسی در تمام روزهای اجرای طرح بر کیفیت خدمات ارائه شده نظارت خواهند کرد، ادامه داد: تمام ناوگان امداد خودرو سایپا مجهز به سیستم ردیاب (AVL) بوده که در لحظه قابلیت کنترل از طریق مرکز تماس در سرتاسر کشور را دارد.

    معظمی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا بر ارائه خدمات امدادی به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، میانگین زمان ارائه خدمات امدادی در امدادخودرو سایپا به کمتر از 30 دقیقه کاهش یافته و همکاران ما در مرکز تماس امدادخودرو به طور 24 ساعته پاسخگوی تماس های مشتریان خواهند بود. هموطنان عزیز برای استفاده از خدمات امدادی در طول سفر می‌توانند با شماره تلفن‌ 096550 تماس بگیرند. تمام تلاش همکاران ما در سایپایدک و امدادخودرو بر تامین رضایت مشتریان است تا با آرامش خاطر سفر خوشی را تجربه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط