فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۸۰ درصدی نیروهای راهور برای مدیریت تردد روزهای پایانی سال

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور پایتخت از افزایش ۸۰ درصدی نیروهای راهور برای مدیریت تردد در روزهای پایانی سال خبر داد.

افزایش ۸۰ درصدی نیروهای راهور برای مدیریت تردد روزهای پایانی سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص ترددها با توجه به نزدیک شدن به روزهای منتهی به پایان سال گفت: ترافیک پایان سال در اسفند ماه معمولاً شروع می‌شود ولی تقریباً 3 سال است که از بهمن ماه آغاز می‌شود.

    وی در خصوص آغاز ترددهای پایان سال افزود: از 20 بهمن شاهد ترافیک در معابر پایتخت به دلیل نزدیک شدن به پایان سال هستیم، در حالت عادی بار ورود صبحگاهی در ساعت 8 و 9 به اتمام می‌رسید ولی در حال حاضر بار ورود از بخش‌های شرقی و غربی و جنوبی خصوصاً در غربی تا ظهر ساعت 14 و یا 14:30 ادامه دار است و این نشان دهنده این است که سفرها برای خرید شروع شده است و تهران به عنوان پایتخت، مرکز و مقصد سفر خیلی از هموطنان از شهرهای کشور برای خرید است.

    سرهنگ موسوی پور با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز خرید و اماکن تجاری گفت: عمده این اماکن تجاری و مراکز خرید و نقاط پر مراجعه شناسایی و با استقرار نیروها در آن نقاط و گلوگاه‌ها سعی در روان ساری ترافیک داریم.

    وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته در بعد از ظهرها بیشترین مراجعات را شاهد هستیم و علاوه بر آن تردد خود هموطنان در تهران به آن اضافه می‌شود و تردد را به عبارتی مضاعف می‌کند.

    رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: در یک ماه گذشته با شهرداران مناطق 11،12 و16 که عمده مراجعات در این معابر شهرداری است جلساتی برگزار کردیم که با همکاری شهرداری و حوزه حمل و نقل و خدمات شهری در بحث شهربان‌ها در کنار همکاران ما قرار گرفتند و بحمدالله تا الان توانستیم ترددها را مدیرت کنیم در ادامه سعی می‌کنیم نیروهایمان را تا 80 درصد در بعد از ظهرها افزایش دهیم تا بتوانیم وضعیت ترددها را مدیرت کنیم.

    سرهنگ موسوی پور درباره تردد در داخل باربری‌ها گفت: تردد کامیون، تریلرها و وانت‌ها در روزهای پایانی سال در مناطقی که انبارها و باراندازها وجود دارد باعث می‌شود محورهای اصلی مثل شوش و شهید رجایی درگیر شده و در ادامه آن محورهای جانبی دارای بار ترافیکی باشد.

    وی در پایان گفت: در جلسات مشترک میان پلیس و مسئولان باربری‌ها مقرر شد تعدادی از افراد معرفی شده از سوی این مراکز توسط همکاران ما آموزش ببینند و با پوشیدن کاور مخصوص ترافیک موجود در این مراکز را مدیریت کنند و در خارج از باربری‌ها هم شاهد همکاری شهرداری و پلیس برای رفع مشکلات ترافیکی خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط