فونیکسریمکسبهتام

برتری ۱۱ امتیازی کیفیت سورن پلاس جدید نسبت به پژو پارس

جانشین پژو پارس با کیفیت و استاندارد های بیشتر می آید

عصر خودرو- اگر موضوع جایگزینی پژو پارس با سورن جدید برای شما هم چالش به حساب می آید بهتر است بدانید که سورن پلاس با موتور ارتقاء یافته جدید هم استاندارد های بیشتری از پارس را پاس کرده، هم امکانات بیشتری دارد.

جانشین پژو پارس با کیفیت و استاندارد های بیشتر می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر خودرو»، اگر موضوع جایگزینی پژو پارس با سورن جدید برای شما هم چالش به حساب می آید بهتر است بدانید که سورن پلاس با موتور ارتقاء یافته جدید هم استاندارد های بیشتری از پارس را پاس کرده، هم امکانات بیشتری دارد و هم بر اساس آخرین بررسی های کیفیتی سازمان های معتبر، مشکلات مونتاژی و کیفیتی به مراتب کمتری از پژو پارس را دارد و مهمتر از همه، نخستین محصول با موتور ارتقاء یافته XU7 است و تقریبا از همه نظر نسبت به پژو پارس برتری دارد و با این حساب اگر شخصی به واقع به دنبال خودرویی برای سوار شدن باشد صرفا باید تفاوت ظاهری پارس نسبت به سورن را برگزیند که نسبت به این حجم از مزیت های سورن پلاس برتری داشته باشد.

    همزمان با تولید و تجاری‌سازی محصول سورن جدید مجهز به پیشرانه ارتقاء یافته XUPو امکانات جدید مرتبط با استانداردهای 85 گانه ) کنترل پایداری، سیستم تنظیم باد، GSI و... ) در سایتهای تولیدی کرمانشاه، خزر و فارس، این محصول جدید توسط شرکت‌های بازرسی مستقل مورد ارزیابی‌های کیفی سختگیرانه قرار گرفت.

    مطابق گزارشهای رسمی شرکت‌های بازرسی ISQI و IEI در بهمن ماه 1402 این محصول ارتقاء یافته، با کسب نمره 88.6 و ثبت بهبودی 11درصدی نسبت به محصول پارس، چشم‌انداز بهبودهای آتی این محصول و سایر محصولات پایه‌ای گروه را در سال بعد ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط